daglig pleje..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

820 visninger
9 svar
0 synes godt om
23. juli 2012

Anonym trådstarter

Hvor meget daglig pleje gør I ved en 2 måneder gammel baby?! Er i tvivl om jeg gør for lidt. Her blir baby badet 2 gange om ugen, ellers blir der ikke gjort noget. Altså udover ved bleskift, og hvis der er blevet gylpet osv. Altså ikke "etagevask". Er det for lidt??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2012

Sofia24

Anonym skriver:

Hvor meget daglig pleje gør I ved en 2 måneder gammel baby?! Er i tvivl om jeg gør for lidt. Her blir baby badet 2 gange om ugen, ellers blir der ikke gjort noget. Altså udover ved bleskift, og hvis der er blevet gylpet osv. Altså ikke "etagevask". Er det for lidt??

Her i huset har vi heller ikke gjort mere end dig da Silas var 2 måneder gammel...

Bad 1-2 gange i ugen og ellers vask efter behov (gylp, mælk osv)...

Man siger jo også at små børns hud har bedst at ikke at blive vasket for meget de første levemåneder

Anmeld

23. juli 2012

modesty

Det var det samme her.

Anmeld

23. juli 2012

AnneBJ

Vi gjorde ligeså "lidt"... 

Anmeld

23. juli 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Det samme som dig! Vh stine

Anmeld

23. juli 2012

klmf

Vi gjorde det samme som hos dig, dog fik han vasket hænder (med mild sæbe) hver dag - dem havde han meget i munden

Anmeld

23. juli 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

Same here ..

Anmeld

23. juli 2012

Isabella_mor

og så vaske fingre og tæer jævnligt for der er godtnok meget fnuller i de små babyhænder.

Anmeld

23. juli 2012

merle2010

man skal osse rede håret eller hovedbunden med en tættekam 2 gange om dagen for at forebygge arp...

man kan osse gnide hovedbunden lidt med en stofble eller håndklæde istedet for det med kammen..

jeg har smurt ham meget ind i olie da han har tør hud...

ellers ikke mere end dig...

Anmeld

24. juli 2012

Anonym trådstarter

Tak for svar alle sammen (: Nu er jeg mere rolig, når det jeg gør, er helt fint (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.