Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej er der nogen af jer der har brugt eller bruger principperne i Spis dig gravid og ved i om det Helbredende køkken er nogenlunde samme principper.
Vil nemlig gerne igang med spis dig gravid men min veninde har så fundet det helbredende køkken og der var lidt mange penge at sparer til forskel for de 2 bøger.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hej.
Efter to aborter købte vi bogen og fuldte den, og er nu gravid
efter mange år med pco købte jeg bogen... og efter 6 måneder er jeg gravid... aner intet om den anden bog... men ved at du kan købe spis dig gravid brugt... det gjorde jeg og blev så glad for den
Jeg har bestilt bogen glader mig til går igang med den og blive gravid efter 1 SA.
Ok det lyder da dejligt.
Og stort tillykke med jeres gravide maver..:-)
Har bare hørt godt om den, men jeg har lactoseintolerance og samtidig har jeg svært ved at tabe mig og har planer om at blive insemineret, derfor tænkte jeg at det ville være en god ide at give mig i kast med spis dig gravid.
Det helbredende køkken er til folk med sukkersyge så gik lidt udfra det er lidt samme udgangspunkter, men ser på det og tak..
normansteen skriver: Hej er der nogen af jer der har brugt eller bruger principperne i Spis dig gravid og ved i om det Helbredende køkken er nogenlunde samme principper. Vil nemlig gerne igang med spis dig gravid men min veninde har så fundet det helbredende køkken og der var lidt mange penge at sparer til forskel for de 2 bøger.
Jeg købte bogen men nåede kun at følge den i ret kort tid før jeg fandt ud af jeg var gravid, så kosten har ikke kunnet nå at påvirke hormonerne så meget Men altså, jeg synes bogen var ret god og det var nemt at finde ud af hvad det var man skulle spise og holde sig fra.
Prøv det
Bliver nød til at høre om der er meget mad med mælkeprodukter i da jeg ikke kan tåle dem??
Og tak for råd.
har set på alle 3 bøger og har også den der hedder skrump dig smuk, men syntes det er svært når der er meget jeg ikke må spise i den pga laktoseintolerance..
Og ja det er for at blive hurtigere gravid, dog med insemenering..
NOGLE SOM VIL SÆLGE DERES SPIS DIG GRAVID-BOG BRUGT TIL MIG ??
VI SKAL IGANG MED VORES FØRSTE IVF FØRSØG HER EFTER AUGUST OG VIL GØRE ALT FOR AT SKABE DE BEDSTE VILKÅR INDEN
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128