Teste med morgen urin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

553 visninger
9 svar
0 synes godt om
23. juli 2012

mor2100kbh

Det anbefales jo at teste med morgen urin, men hvad hvis man er oppe og tisse en 3-4 gange hver nat?

Så er urinen jo ikke særlig koncentreret mere eller???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2012

katti24

så vidt jeg ved så nej det er den ikke. Har hørt at der helst skal gå flere timer siden man sidst tissede før man tester

Anmeld

23. juli 2012

Nettemor

Altså den vil jo stadig være mere koncentreret end hvis du drikker en helt masse som du gør i løbet af dagen

Anmeld

23. juli 2012

mor2100kbh

katti24 skriver:

så vidt jeg ved så nej det er den ikke. Har hørt at der helst skal gå flere timer siden man sidst tissede før man tester

Men tisser næsten én gang i timen næsten så det bliver jo lidt svært 

Hvor er det dog uretfærdigt med alt den ventetid 

Anmeld

23. juli 2012

mor2100kbh

Nettemor skriver:

Altså den vil jo stadig være mere koncentreret end hvis du drikker en helt masse som du gør i løbet af dagen

Ja det kan du jo godt have ret i 

Må se om jeg kan holde mig lidt så (selvom der jo egentlig er et par dage til officiel test dag)

Anmeld

23. juli 2012

Nettemor

enligmorkbh skriver:

Ja det kan du jo godt have ret i 

Må se om jeg kan holde mig lidt så (selvom der jo egentlig er et par dage til officiel test dag)

Ellers må du jo væbne dig med tålmodighed For når dit HCG niveau er stort nok er det jo ligemeget om det er morgenurin eller ej

Jeg testede om eftermiddagen.. Havde godt nok haft en køretur på halvanden time inden.. Men alligevel.. Det er jo ikke længe.. For gik på toilet lige inden jeg satte mig i bilen

Anmeld

23. juli 2012

mor2100kbh

Nettemor skriver:

Ellers må du jo væbne dig med tålmodighed For når dit HCG niveau er stort nok er det jo ligemeget om det er morgenurin eller ej

Jeg testede om eftermiddagen.. Havde godt nok haft en køretur på halvanden time inden.. Men alligevel.. Det er jo ikke længe.. For gik på toilet lige inden jeg satte mig i bilen

Vil bare så gerne have svar nu så jeg ikke bliver så skuffet over et eventuelt negativt resultat på testdagen.

Anmeld

23. juli 2012

Nettemor

enligmorkbh skriver:

Vil bare så gerne have svar nu så jeg ikke bliver så skuffet over et eventuelt negativt resultat på testdagen.

Det forstår jeg godt. MEN hcis du nu er gravid kan du jo lige så godt begynde at øve din tålmodighed. For den bliver virkelig sat på prøve så

Anmeld

23. juli 2012

mor2100kbh

Nettemor skriver:

Det forstår jeg godt. MEN hcis du nu er gravid kan du jo lige så godt begynde at øve din tålmodighed. For den bliver virkelig sat på prøve så

Mener du af barnet? 

For ja det ved jeg. Min datter driver mig til vanvid i disse dage med sin ønskede selvstændighed 

Anmeld

23. juli 2012

Nettemor

enligmorkbh skriver:

Mener du af barnet? 

For ja det ved jeg. Min datter driver mig til vanvid i disse dage med sin ønskede selvstændighed 

Ja og graviditeten Ja det kan virkelig virkelig sætte ens tålmodighed på prøve

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.