Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg harcen opskrift på en hæklet barnevognskæde. Hvis du sender mig en pb med din email adresse, sender jeg den til dig i aften
JulieE skriver: Jeg harcen opskrift på en hæklet barnevognskæde. Hvis du sender mig en pb med din email adresse, sender jeg den til dig i aften
uhhh vil du også dele med andre??
Kay skriver: uhhh vil du også dele med andre??
Det vil jeg da Bare send mig din e-mail adresse, så sender jeg den til dig
JulieE skriver: Det vil jeg da Bare send mig din e-mail adresse, så sender jeg den til dig
Vil du ikke også sende den til mig Evt på face?
Nettemor skriver: Vil du ikke også sende den til mig Evt på face?
Det vil jeg gerne.... men det er en PDF, så jeg ved ikke om jeg kan gøre det på face?
JulieE skriver: Det vil jeg gerne.... men det er en PDF, så jeg ved ikke om jeg kan gøre det på face?
Øhh det ved jeg faktisk ikke.. Men ellers står min mail adresse også på min profil under 'om'
Uh den vil jeg også meget gerne se, hvis jeg må sende en pb med mail til dig?
Sæføli
Moar2012 skriver: nogen som ligger inde med sådan en de gerne vil dele med mig:-)Synes ikke rigtig jeg kan finde en på nettet...Link til opskrifter er også okay:-)
nogen som ligger inde med sådan en de gerne vil dele med mig:-)Synes ikke rigtig jeg kan finde en på nettet...Link til opskrifter er også okay:-)
Suttekæde med ugler :-)
http://tumlingerogkrudtugler.blogspot.dk/2011/07/diy-ugler.html?m=1
Kh Sandra
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128