Dagpleje-start om 1 uge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

353 visninger
6 svar
0 synes godt om
23. juli 2012

Frk.S

Puha, så er jeg i gang med den sidste uges barsel. 

Freja begynder i dagpleje på næste mandag, og jeg er da bare så spændt på det. Det er med noget blandede følelser, for egentlig tror jeg hun bliver rigtig glad for det. Hun kan godt lide at være blandt andre mennesker - og specielt andre børn. Hun HYGGER sig når hun er sammen med andre børn. Så det er jo skønt.

Men for pokker, jeg kan slet ikke forstå det er gået så stærkt. Fra på mandag har jeg så 3 ugers ferie - og så kalder den virkelige verden igen. Det bliver sikkert godt nok at komme på job igen.... og jeg er da også så småt begyndt at savne det (og ikke mindst kollegaerne). Men nu skal jeg jo ikke bruge det meste af min vågne tid sammen med min lille basse længere. Det bliver underligt.
Men det vænner man sig forhåbentligt til (??)

Jeg fatter ikke hvor det år er blevet af.

Til sidst lige et par billeder fra i går, hvor vi var i Djurs sommerland - bl.a. med Frejas kusiner og fætre - og hun hyggede max, selvom hun jo ikke kunne prøve så meget.  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2012

A.n.onym.

Hvor er hun skøn :-)

Anmeld

23. juli 2012

Clisolka

Hvor er hun dejlig! 

Ja, tiden går utrolig hurtig... Jeg har været på arbejde igen (efter min barsel) siden september måned - nøj de måneder er gået hurtig. De første par uger havde jeg lidt dårlig samvittighed, men det er gået over igen 

Anmeld

23. juli 2012

HeidiØ

Frk.S skriver:

Puha, så er jeg i gang med den sidste uges barsel. 

Freja begynder i dagpleje på næste mandag, og jeg er da bare så spændt på det. Det er med noget blandede følelser, for egentlig tror jeg hun bliver rigtig glad for det. Hun kan godt lide at være blandt andre mennesker - og specielt andre børn. Hun HYGGER sig når hun er sammen med andre børn. Så det er jo skønt.

Men for pokker, jeg kan slet ikke forstå det er gået så stærkt. Fra på mandag har jeg så 3 ugers ferie - og så kalder den virkelige verden igen. Det bliver sikkert godt nok at komme på job igen.... og jeg er da også så småt begyndt at savne det (og ikke mindst kollegaerne). Men nu skal jeg jo ikke bruge det meste af min vågne tid sammen med min lille basse længere. Det bliver underligt.
Men det vænner man sig forhåbentligt til (??)

Jeg fatter ikke hvor det år er blevet af.

Til sidst lige et par billeder fra i går, hvor vi var i Djurs sommerland - bl.a. med Frejas kusiner og fætre - og hun hyggede max, selvom hun jo ikke kunne prøve så meget.  

Hun er da bare SÅ skøn, hende Freja altså!! ..

ved du hvad, det skal nok bare gå rigtig godt! Især når du sir hun er glad for at se og være sammen med andre børn Så blir det alletiders for hende.

William startede for en måned siden, det var også med blandede følelser, men det er SIMPELTHEN gået over al forventning. Han er så glad når han blir afleveret og ligeså glad når han blir hentet! Og man glæder sig virkelig til at hente, hihi!

Glæder mig til at høre hvordan det kommer til at gå

Anmeld

23. juli 2012

Frk.S

MommyK skriver:

Hvor er hun skøn :-)

Mange tak. 

Det synes jeg selvfølgelig også.

Anmeld

23. juli 2012

Frk.S

Babymor2010 skriver:

Hvor er hun dejlig! 

Ja, tiden går utrolig hurtig... Jeg har været på arbejde igen (efter min barsel) siden september måned - nøj de måneder er gået hurtig. De første par uger havde jeg lidt dårlig samvittighed, men det er gået over igen 

Tak

Det er dejligt at høre den dårlige samvittighed forsvinder igen.

Anmeld

23. juli 2012

Frk.S

HeidiØ skriver:

Hun er da bare SÅ skøn, hende Freja altså!! ..

ved du hvad, det skal nok bare gå rigtig godt! Især når du sir hun er glad for at se og være sammen med andre børn Så blir det alletiders for hende.

William startede for en måned siden, det var også med blandede følelser, men det er SIMPELTHEN gået over al forventning. Han er så glad når han blir afleveret og ligeså glad når han blir hentet! Og man glæder sig virkelig til at hente, hihi!

Glæder mig til at høre hvordan det kommer til at gå

Mange tak - ja, det er hun i hvert fald.

Jeg tror nu også nok det skal gå godt. Jeg er ret sikker på det bliver værst for mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.