er helt forvirret nu....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

501 visninger
8 svar
0 synes godt om
23. juli 2012

gædde/gitte

i fredags kom så de der >ÆLtests........... i følge beregningerne, så skulle jeg ha ægløsning lørdag. (hvilket de tidligere mrd. har passet meget godt- med de signaler min krop er kommet med)

Tog en test fredag, som viste 2 meget ens streger, den ene var måske en lillee mikro tone lysere...

lørdag tog jeg én til den var bragende "negativ"

søndag var testen nogenlunde som fredag.....

I dag gad jeg slet ikke..... var bare forvirret..... Min krop har ingen signaler sendt om Æl.... 

nu er jeg sgu forvirret

skal jeg vente til efter min næste menstruation og starte på en frisk?

kan ens æl ligge på forskellige tidspunkter mrd. til mrd??  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2012

Kløver

Den kan sagtens ligge lidt forskelligt, ved nogle også tidligt eller sent. Jeg ville klart anbefale de digitale æl test

Anmeld

23. juli 2012

gædde/gitte

Maja84 skriver:

Den kan sagtens ligge lidt forskelligt, ved nogle også tidligt eller sent. Jeg ville klart anbefale de digitale æl test

Tak for dit svar

men .. så i terioen så er jeg nød til at teste hver dag efter hver mens??...

Anmeld

23. juli 2012

Kløver

gædde skriver:

eerddkellelle

Tak for dit svar

men .. så i terioen så er jeg nød til at teste hver dag efter hver mens??...

Der er vejledning i, og har man sen er tidlig æl har man det som regel hver gang, men de alm strimler kan være meget svære at aflæse

Anmeld

23. juli 2012

M&N

Jeg var heller ikke god til de der ÆL test som strimmel, så jeg bestilte ClearBlue på eBay, hvor du kan få dem meget billigere end her i DK. Du får 20 stk i stedet for 7 som du kan få for 300 eller 400 herhjemme, der giver du ca. 300 for 20 stk.

Den viser en smiley hvis du har eller er ved at have ægløsning.

Den viser en rund ring hvis du ikke har ægløsning.

Den er meget ne og giver dig ikke nogen tvivl om streger 

Den kan endda også vise en smiley hvis man er gravid, men så skal man også vide at man er gået over tid, før man skal begive sig ud i det 

God fornøjelse. 

Anmeld

23. juli 2012

gædde/gitte

BabyWish2012 <3 skriver:

Jeg var heller ikke god til de der ÆL test som strimmel, så jeg bestilte ClearBlue på eBay, hvor du kan få dem meget billigere end her i DK. Du får 20 stk i stedet for 7 som du kan få for 300 eller 400 herhjemme, der giver du ca. 300 for 20 stk.

Den viser en smiley hvis du har eller er ved at have ægløsning.

Den viser en rund ring hvis du ikke har ægløsning.

Den er meget ne og giver dig ikke nogen tvivl om streger 

Den kan endda også vise en smiley hvis man er gravid, men så skal man også vide at man er gået over tid, før man skal begive sig ud i det 

God fornøjelse. 

kunne godt værre jeg skulle overveje det.... for jeg købte de "@¤!!#*" strimler for at blive mere afklaret- er bare blevet mere forvirret

for testene stemmer overhoved ikke overens med hvad kroppen siger... har absolut ingen "fertil udflåd" eller niv i mavsen, som jeg er blevet klar over hvad betyder, og som jeg plejer at ha.....

men de tegn kan nå at komme??...

Anmeld

23. juli 2012

M&N

gædde skriver:

kunne godt værre jeg skulle overveje det.... for jeg købte de "@¤!!#*" strimler for at blive mere afklaret- er bare blevet mere forvirret

for testene stemmer overhoved ikke overens med hvad kroppen siger... har absolut ingen "fertil udflåd" eller niv i mavsen, som jeg er blevet klar over hvad betyder, og som jeg plejer at ha.....

men de tegn kan nå at komme??...

Hehe jeg tror jeg var lige så forvirret som dig 

Dengang jeg købte æl strips var første gang vi skulle prøve at gøre mig gravid. Dem jeg købte kom der nogle gange 3-4 streger på? Tror ikke de virkede ordentligt. 

Det var efter p-pille stop og CD 20 havde jeg 2 streger (synes dog ikke de var lige tydelige)

Jeg blev gravid i den cyklus 

Men jeg kan ikke anbefale dem, de modsage min krop også, jeg havde fertil udflåd mange dage før. 

Jeg kan kun anbefale ClearBlue, de virkede fint ved mig. Dog blev jeg gravid i en periode hvor vi slet ikke prøvede  Seee, det kan anbefales. 

Anmeld

23. juli 2012

SS82

Jeg har også brugt de der strimmel test og test fra netto og jeg blev som dig meget mere forvirret over dem. Stod som dig den ene dag med en sag med en positiv test næste dag en bragende negativ test og 2 dage efter igen en positiv test. Havde igen glæde af dem så kylede de sidste ud og købte istedet for en fertelitets monitor fra clear blue og nu er jeg bestemt ikke forvirret mere.

Anmeld

23. juli 2012

gædde/gitte

BabyWish2012 <3 skriver:

Hehe jeg tror jeg var lige så forvirret som dig 

Dengang jeg købte æl strips var første gang vi skulle prøve at gøre mig gravid. Dem jeg købte kom der nogle gange 3-4 streger på? Tror ikke de virkede ordentligt. 

Det var efter p-pille stop og CD 20 havde jeg 2 streger (synes dog ikke de var lige tydelige)

Jeg blev gravid i den cyklus 

Men jeg kan ikke anbefale dem, de modsage min krop også, jeg havde fertil udflåd mange dage før. 

Jeg kan kun anbefale ClearBlue, de virkede fint ved mig. Dog blev jeg gravid i en periode hvor vi slet ikke prøvede  Seee, det kan anbefales. 

tror bare jeg dropper dem igen.... måske jeg liiiiige prøver at tage en næste gang (håber ikke det bliver nødvendigt &nbsp  om ikke andet så bare for at bruge dem, nu hvor de er købt ihhhhh............

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.