hjælp mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

323 visninger
3 svar
0 synes godt om
23. juli 2012

Anonym trådstarter

Jeg er i dag på dag 35 af min cyklus. Uden mens. Min mens tror jeg ikke er regelmæssig, men sidste måned var min cyklus på 35 dage. Føler overhovedet ikke mens er på vej. Har ingen murren eller menssmerter som jeg plejer. Tog en test i går som var negativ. Hvad ville i tænke? Er der stadig en chance? Og er det normalt med så lang en cyklus?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2012

Anonym trådstarter

Op. Ingen der vil svare?er anonyme fordi projekt baby er hemmeligt

Anmeld

23. juli 2012

Mariajny

Anonym skriver:

Jeg er i dag på dag 35 af min cyklus. Uden mens. Min mens tror jeg ikke er regelmæssig, men sidste måned var min cyklus på 35 dage. Føler overhovedet ikke mens er på vej. Har ingen murren eller menssmerter som jeg plejer. Tog en test i går som var negativ. Hvad ville i tænke? Er der stadig en chance? Og er det normalt med så lang en cyklus?

Altså min cyklus svingede også meget, nogen gange 28 dage, andre gange 45. Det tog os 14 måneder før jeg stod med en positiv g test.. Men ja chancen er der da, når ikke du har fået din mens endnu.. Krydser finger for du snart står med en positiv test

Anmeld

23. juli 2012

M&N

Anonym skriver:

Det siges en normal cyklus er på 28-45 dage. Hvis det er over 45 dage bør man opsøge sin læge.

Altså det her kan overhovedet ikke sammenlignes da jeg var på p-pille før min graviditet, men efter min abort i december var min mens meeeeeeeeeeeeeeeget uregelmæssig. Min ægløsning kunne fx. ligge 5 dage EFTER min mens skulle have været der. 

7 måneder efter med uregelmæssig mens osv, blev jeg gravid da vi slet ikke prøvede 

Det er meget normalt med uregelmæssig mens, men for mig kunne jeg aldrig regne med min mens cyklus dage.

Håber snart der er gevinst 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.