Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
wamse skriver: Jeg forklarede bare, at nu skulle de i børnehave istedet for dp, men hvorfor tager i ikke på besøg hos dp? Det har jeg gjort med mine 3, for det er selvfølgelig svært for dem, pludselige at skulle undvære deres dp.
Jeg forklarede bare, at nu skulle de i børnehave istedet for dp, men hvorfor tager i ikke på besøg hos dp? Det har jeg gjort med mine 3, for det er selvfølgelig svært for dem, pludselige at skulle undvære deres dp.
ungmorher:-) skriver: Fordi hun har ferie og vi skal også på besøg ved hende
Fordi hun har ferie og vi skal også på besøg ved hende
wamse skriver: Så tror jeg bare, at jeg ville blive ved med at fortælle, at han skulle i børnehaven i stedet for Hvad besøg hos børnehaven i stedet for, og hvis den også er ferielukket, så kan man måske stadig være på deres legeplads. Det kan man ved nogle børnehaver, og så kunne han blive lidt mere dus med det
Så tror jeg bare, at jeg ville blive ved med at fortælle, at han skulle i børnehaven i stedet for Hvad besøg hos børnehaven i stedet for, og hvis den også er ferielukket, så kan man måske stadig være på deres legeplads. Det kan man ved nogle børnehaver, og så kunne han blive lidt mere dus med det
ungmorher:-) skriver: Vi har vært på besøg der nede inden jeg sage ja til den og han ville ikk med hjem men når vi går ud eller skal handel siger han ned til birgit som hun hedder og når jeg siger nej skat vi skal lige og handel og du en stor dreng og skal i børnehave siger han ja børnehave og s lidt efter spøg han igen
Vi har vært på besøg der nede inden jeg sage ja til den og han ville ikk med hjem men når vi går ud eller skal handel siger han ned til birgit som hun hedder og når jeg siger nej skat vi skal lige og handel og du en stor dreng og skal i børnehave siger han ja børnehave og s lidt efter spøg han igen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128