Marts<3 skriver:
Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvad der er sket! Men er der ingen mulighed for i kunne arbejde med tilliden? Parterpi måske?
Måske Jeres datter kan være en frisk start på alt. Et nyt eventyr hvor i begge kan starte forfra? Nu hvor i har så meget at kæmpe for?
Jeg er selv i forhold hvor der liiiige kom et hak på tilliden! men vi valgte og blive sammen. Nu hvor vores søn er kommet, så har jeg lidt glemt det. Fordi det hele er blevet overskygget med kærlighed og nye drømme sammen.
Det sker jeg tænker over det. Men tanken om at jeg havde været helt alene, gør mig endnu mere ked af det!
Så jeg føler med dig!
Ville sådan ønske det.. men desværre har han brudt tilliden mange gange.. også efter fødslen. Han siger at nu er det slut. Og han aldrig vil såre os mere. Men tør ikke tro ham..
Alle mine venner og familie.. ja tilmed hans familie, siger de støtter mig og jeg ikke skal gå tilbage. Ikke fordi de skal bestemme, men er nødt til at høre på hvad de siger.
Er også bange for det skal gå galt igen og det så kommer endnu mere til at gå ud over vores datter..
Overvejer par terapi uanset hvad. Så vi kan få ryddet ud i alle følelser og sådan. Så der ikke ligger noget og lure som kommer frem på dårlige tidspunkter...
Er bare så svært det hele. Tiden læger alle sår. Ja. Men er ikke nemt
Anmeld