Vi var i Køge svømmeland lørdag, rigtig hyggelig tur, dog var vi mere oppe og få end i vandet da der var mange mennsker, bagefter skal vi have lidt at spise, hun vil ikke rigtig spise eller drikke noget, jeg tænker ikke over det, da hun jo har oplevet en del og sikkert skal fordøje svømmeturen...
På vej hjem i toget, jeg mener virkelig overskider hun så hun må tage resten af turen hjem kun iført kjole og ble (hurra for solskin) hun bliver ved med at have dårlig mave og jeg mikser noget havregrød med moset banan sammen, det vil hun ikke spise, ej heller drikke mælk eller noget til, får dog i løbet af aftenen 2-3 bidder banan i hende...
Jeg går i seng ved midnatstid og så startet helvede, hun overbrækker hele sengen, i bad med hende og nyt på sengen, og gang i vaskemaskinen, hun vil så i seng igen så det kommer hun, 5 min efter endnu brækker hun sig igen, endnu engang bad og nyt på sengen, hun vil dog ikke ligge i sin seng så hun får lov at komme over tiL mig i sengen, her brækker hun sig igen 2 gange og nu er der bare ikke mere i maven, så jeg går nedi stuen med hende for at putte med hende og prøve at få hende til at drikke lidt og spise en kiks, mens jwg snakker med lægen, som siger at det er roskilde syge, først kl 4,30 sover hun, så jeg beslutter mig for at slå vække uret fra og sove til hun vågner, først kl 14 vågner hun...
Opdager så da vi står op at bleen er knastør, prøver at lokke lidt væske og en kiks i hende, dog uden held, det lykkedes dog med en hjemmelavet sodavands is, den kaster hun op igen efter 20 min, hun vil have en mere og det får hun, den kaster hun dog osse op, men hun er kontaktbar og tuller lidt rundt men vil helst putte hos mor, hvilket hun ellers ikke vil.
Da kl er 19 og stadig ingen våd ble og diarre fortsætter, og væsken ikke vil blive nede ringer jeg igen til lægevagten, de vil ikke gøre noget fordi at hun tuller lidt rundt så jeg skal kontakte egen læge imorgen...
Tør ikke ligge mig til at sove selvom jeg er godt brugt, for hvis nu hun bliver dårligere eller kaster op og jeg ikke hører det...
Om 3,5 time har hun ikke tisset i et døgn, så selvom hun har været meget ramt af infektioner og virusser er jeg nervøs da hun altid har leveret våde bleer...
Undskyld det blev så langt men er blot en meget nervøs mor...
Beklager stavefejl da jeg er på over Tlf...