Godaften piger (:
Min søn's far og jeg har ikke været sammen siden min søn var 8 mdr., han er nu 3.. Indtil videre har samvær børnepenge osv. kørt helt fint uden om amtet og det hele.
MEN.. Nu er han flyttet sammen med en anden, og er blevet total underlig..
Han mener at jeg skal betale bleer og vådservietter når min søn er på weekend hos dem. Kan det passe?
Jeg har selv ringet til statsforvaltningen, og hun sagde, at det er da indlysende at HAN skal betale det, og jeg skal bare give tøj med i passende mængde. Nu vil han ha det på skrift, men jeg kan intet finde om det nogle steder. Og det står ikke på forvaltningens hjemmeside. Er der nogle af jer, der ved hvor jeg kan finde det henne?
Og er der nogle der ved om det er rigtigt, at man ikke skal have en børne forsikring på børn under 3 år, da de ikke kan stilles til ansvar for det de gør?
Det har jeg fået afvide, men nu forlanger faderen, at jeg (eller forsikringen) skal betale for en ny tlf til ham, da han havde lagt den ved siden af en kop vand, og min søn så ved et uheld vælter koppen. Flere jeg har snakket med, har sagt, at det er indlysende at man ikke stiller en kop vand ved siden af en tlf og et barn på under 3 i nærheden af hinanden. Og flere mener, at forsikringen vil sige det samme.
På forhånd tak for hjælpen, og undskyld hvis det blev lidt langt. 
Anmeld