Bumse piller pantothen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.771 visninger
6 svar
0 synes godt om
22. juli 2012

Mka

Hej piger.

Er der nogle af jer der har prøvet eller hørt om de her piller?

http://www.pantothen-dk.com/index.html

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2012

Kamulla

der er så mange fup sider med fup pille hallø'j.. vil ikke købe dem... hellere pro active det skulle virke SUPER og i USA står der automat tingester med Proactive på gaderne og centrene.. hehe.... det er et must have..

Anmeld

22. juli 2012

Vidunderligeunger

Kamulla skriver:

der er så mange fup sider med fup pille hallø'j.. vil ikke købe dem... hellere pro active det skulle virke SUPER og i USA står der automat tingester med Proactive på gaderne og centrene.. hehe.... det er et must have..

seriøst? Jeg prøvede det for 4 år siden og det virkede kun i 40 dage så gik det tilbage igen... :/

Anmeld

22. juli 2012

Kamulla

Vidunderligeunger skriver:

seriøst? Jeg prøvede det for 4 år siden og det virkede kun i 40 dage så gik det tilbage igen... :/

ja helt seriøst...

jamen det har jeg da aldrig hørt om har ikke selv prøvet det, men kender mange som sværger til det... og når det har virket i 40dage, så virker det vel også.. så er der vel måske bare tale om en hormon regulering eller andet der skyldes udbrud???? nå men lige meget... vil ikke købe de piller

Anmeld

22. juli 2012

Vidunderligeunger

Kamulla skriver:

ja helt seriøst...

jamen det har jeg da aldrig hørt om har ikke selv prøvet det, men kender mange som sværger til det... og når det har virket i 40dage, så virker det vel også.. så er der vel måske bare tale om en hormon regulering eller andet der skyldes udbrud???? nå men lige meget... vil ikke købe de piller

nej for guds skyld, aldrig piller til sådan noget.. 

jah, det kan måske godt være.. Har overvejet at prøve igen, nu det ER 4 år siden og  efter to børn har kroppen måske ændret sig..  

Anmeld

23. juli 2012

Mka

Okay tak for svar, nu har man bare prøvet så meget og intet hjælper.

Ligner en på 14 og har også fået en masse ar, så øv.

Anmeld

21. november 2012

Maria Helding

Det er ikke fup! Det er bare meget stærk b-vitamin og det virker på rigtig rigtig mange mennesker. 

I øvrigt virker alt der kommer indefra altid bedre end det der påføres udefra. 

jeg har også prøvet det tv shop gejl til proactive�� Sikke noget hø! Det gjorde ikke andet for min hud end at udtørre den fuldstændigt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.