Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
TbCp skriver: Lige en omgang billeder af den lille gut som snart er 8 mdr!!!Han er omkring 65cm og vejer lige over 6 kg.
Lige en omgang billeder af den lille gut som snart er 8 mdr!!!Han er omkring 65cm og vejer lige over 6 kg.
Han er så skøn at kigge på !
Utroligt hvor hurtig tiden går
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vejen har været lang!!! Hvor er det bare fantastisk at se hvor dejligt, lykkeligt det endte Knus Anne
Hvor er han bare en lille lækkermås Dejlige billeder
Tullepigen90 skriver: Suk... Hvor ser han bare sød og delig ud! Jeg kan godt forstå at du er en stolt mor
Suk... Hvor ser han bare sød og delig ud!
Jeg kan godt forstå at du er en stolt mor
Tak
lotchen skriver: Han har bare de største, smukkeste øjne den knajt!
Han har bare de største, smukkeste øjne den knajt!
Tak Ja han har store dejlige øjne
Vidunderligeunger skriver: simpelthen skøn!!og jeg glemmer stadigvæk aldrig den tråd du oprettede om du mon havde veer, eller det "bare" var plukkeveer hvor jeg svarede noget i retningen af at det måske var blærebetændelse Sikke en dejlig dreng I fik ud af det hva...
simpelthen skøn!!og jeg glemmer stadigvæk aldrig den tråd du oprettede om du mon havde veer, eller det "bare" var plukkeveer hvor jeg svarede noget i retningen af at det måske var blærebetændelse Sikke en dejlig dreng I fik ud af det hva...
Ja heldigvis endte det hele jo rigtig godt
morethanperfect skriver: Han er så skøn at kigge på ! Utroligt hvor hurtig tiden går
Tak Ja tiden flyver simpelthen af sted, inden vi får set os om kan vi fejre hans første år!
Ja det er simpelthen bare en historie med en lykkelig slutning
Slott skriver: Hvor er han bare en lille lækkermås Dejlige billeder
TbCp skriver: Ja heldigvis endte det hele jo rigtig godt
ja for søren.. han er jo über skøn!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128