Hvis man ikke liiiiige gider?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

568 visninger
7 svar
0 synes godt om
22. juli 2012

Anonym trådstarter

Hvis man gerne vil være gravid hurtigt, men føler et vist pres under ægløsning fordi man ikke liiige har lyst til sex, lyder det så helt hul i hovedet at manden tager en spiller og han kommer op i en så man stadig får haletudserne?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2012

Miss Church

Hmm lidt tosset synes jeg det er... 

Men jeg har faktisk hørt, at der er større chance for at blive gravid, hvis det er kvinden selv, der ligger op til sex... Om det passer, ved jeg ikke

Men altså, fungerer det for jer, så gør det da

Anmeld

22. juli 2012

MinNoah

Haha :-) Det lyder lidt underligt... men griner fordi jeg selv havde overvejet det samme

Men mon ikke man kan få gejlet sig selv op til et hurtigt knald... Men ellers er det jo bare at gøre dte dagen før eller dagen efter ægløsning, der er chancen der jo stadig

Anmeld

22. juli 2012

christina92

Anonym skriver:

Hvis man gerne vil være gravid hurtigt, men føler et vist pres under ægløsning fordi man ikke liiige har lyst til sex, lyder det så helt hul i hovedet at manden tager en spiller og han kommer op i en så man stadig får haletudserne?

JA! For er hovedet ikke med i det, altså dit hovedet ikke hans  så bliver du ikke gravid alligevel.

At blive gravid er ikke kun simpel fysisk, men handler også om at være der psykisk. Så hvis Du ikke lige orker det lige nu hvor du har ægløsning, så pyt med det, måske har du i morgen.

Hilsen en som blev gravid da hun aller mindst ventede det og på et tidspunkt hvor hun egentlig slet ikke burde have ægløsning. Men hold op hvor var jeg forelsket og dyrkede lækker sex fordi vi havde lyst.

Anmeld

22. juli 2012

MinNoah

Ved nu ikke hvor meget man skal tro på det med om psyken er med inde over.... Sellvfølgelig kan man stresse sig selv og stress er ikke godt for noget som helst...

Men dyrker man sex uden at have vild lyst... ja så kan man altså ligeså vel blive gravid som hvis man dyrker sex og lysten bare er rigtig stor.

Sædcellerne kommer jo op ligemegte hvad...,

Anmeld

22. juli 2012

Anonym trådstarter

christina92 skriver:

JA! For er hovedet ikke med i det, altså dit hovedet ikke hans  så bliver du ikke gravid alligevel.

At blive gravid er ikke kun simpel fysisk, men handler også om at være der psykisk. Så hvis Du ikke lige orker det lige nu hvor du har ægløsning, så pyt med det, måske har du i morgen.

Hilsen en som blev gravid da hun aller mindst ventede det og på et tidspunkt hvor hun egentlig slet ikke burde have ægløsning. Men hold op hvor var jeg forelsket og dyrkede lækker sex fordi vi havde lyst.

Ej det passer ikke helt Jeg blev gravid med min søn for nogle år siden på den måde

Så det kan lade sig gøre. Det var mere om jeg var den eneste med de tanker

Anmeld

22. juli 2012

christina92

Anonym skriver:

Ej det passer ikke helt Jeg blev gravid med min søn for nogle år siden på den måde

Så det kan lade sig gøre. Det var mere om jeg var den eneste med de tanker

Jeg kan hvertfald ikke melde mig i klubben

Og det er da også en kedelig måde at lave børn på

Anmeld

22. juli 2012

Missq4

Anonym skriver:

det er vel begge ønske at få et barn og begge´s job at arbejde for det.

men hvis en kvinde for orgasme tæt på eller sammen med manden hjælpes de små svømmer på vej så det er en god ide at havde sex  og man kan vel blive opstemt af sin mand

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.