Pco - cyklus på 67 dage indtil videre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

896 visninger
8 svar
0 synes godt om
22. juli 2012

Lotte90

Ja som overskriften siger, har jeg pco og er i behandling med metformin. Ifølge hvad min gynækolog sagde sidst skulle jeg få den rette dosis nu - men indtil videre er min cyklus nu på 67 dage og mærker ingen tegn på mens .. Andre der har erfaringer med en så lang cyklus?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2012

Kløver

Har du taget test om Du er gravid, jeg blev selv gravid i første cyklus på metformin, og jeg gik bare og ventede mens, tænkte det virkede da jeg fik kvalme, og tog til sidst test som var bragende positiv, og var til scanning nogle dage senere hvor jeg var 6 uger henne så vidt jeg husker. Måske du er lige så heldig at det er lykkedes af sig selv

Anmeld

22. juli 2012

Lotte90

Jeg har testet - op til flere gange, desværre .. 

Anmeld

22. juli 2012

Lotte90

Slet ingen der har erfaring med dette?

Anmeld

22. juli 2012

Natascha

Hej

Jeg har selv PCOS og havde inden jeg blev gravid en cyklus på alt fra 18-90 dage. Men min cyklus blev normal da jeg havde tabt mig ca. 10 kg. nu efter fødsel (det er snart 2 år siden) er min cyklus ned på 28-40 dage, de sidste mange mdr. har den ligget på 29

Anmeld

22. juli 2012

dina1980

hej jeg har os pco og har prøvet kun at  have mens 2 gange om året, begyndte så på metformin for 2 år siden med 3 piller om dagen, blev gravid i november sidste år med en mens der var på 45 dage mellem, fødte desværre her i april i uge 21. begyndte på metformin igen, har nu en mens på 33 dage.

Anmeld

22. juli 2012

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Jeg har pcos og har en alm mens nu efter fødsel af min søn for 2 år siden... Jeg fik ikke nok metformin og er oppe på 4 piller a 500mg om dagen... jeg smed 27 kilo og vupti, så var jeg gravid...

Jeg vil skyde på, at du skal begynde at spise pco venlig kost og så rådgive dig med en ekspert på området... hvor i landet bor du?

Anmeld

23. juli 2012

Lotte90

Mathias Villads skriver:

Jeg har pcos og har en alm mens nu efter fødsel af min søn for 2 år siden... Jeg fik ikke nok metformin og er oppe på 4 piller a 500mg om dagen... jeg smed 27 kilo og vupti, så var jeg gravid...

Jeg vil skyde på, at du skal begynde at spise pco venlig kost og så rådgive dig med en ekspert på området... hvor i landet bor du?

Jeg bor i lystrup ved Århus.. Og ja, jeg må nok igang med den kost,. 

Anmeld

23. juli 2012

ønskebørn74

Lotte90 skriver:

Ja som overskriften siger, har jeg pco og er i behandling med metformin. Ifølge hvad min gynækolog sagde sidst skulle jeg få den rette dosis nu - men indtil videre er min cyklus nu på 67 dage og mærker ingen tegn på mens .. Andre der har erfaringer med en så lang cyklus?? 

jeg har aldrig fået en cyklus af Metformin.. det eneste det kunne gøre for mig, var at de kunne styrre mine hormoner ved IVF/ICSI.. så jeg lavede æg og ikke for mange.. nu skal de så til at se om de kan styre mine hormoner, så jeg kan holde på barnet.. har lige haft en SA igen igen.. var 7+0 henne..

det skal lige siges at jeg ligger i den svære ende af PCOS..

held og lykke med det hele!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.