Åh altså

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

364 visninger
2 svar
0 synes godt om
22. juli 2012

SRP

Hej piger

Blev insemineret denne omgang pga min PCO og testede positiv i går hvor jeg var 4+1/4+2 det er lidt usikkert præcist, hvornår ÆL har været. Jeg testede med strimmelteste fra Billigteste og de blev tydeligt positive, men dog meget svagere end kontrolstregen. I dag 4+2/4+3 har jegt testet med Clear Blue Digital "gravid" men synes ikke der er udvikling i den strimmeltest fra Billigteste, som jeg tog i samme omgang Bliver helt i tvivl om den er svagere end den i går. Nu har jeg så lige taget en Valmed, som er tydeligt positiv, men igen ikke lige så mørk som kontrolstregen. Jeg har desværre ikke mulighed for at lægge billede ind lige nu.

Er det normalt og hvornår fik I jeres første MEGET POSITIVE test?

Er så nervøs for at miste.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2012

Camillos

SRP skriver:

Hej piger

Blev insemineret denne omgang pga min PCO og testede positiv i går hvor jeg var 4+1/4+2 det er lidt usikkert præcist, hvornår ÆL har været. Jeg testede med strimmelteste fra Billigteste og de blev tydeligt positive, men dog meget svagere end kontrolstregen. I dag 4+2/4+3 har jegt testet med Clear Blue Digital "gravid" men synes ikke der er udvikling i den strimmeltest fra Billigteste, som jeg tog i samme omgang Bliver helt i tvivl om den er svagere end den i går. Nu har jeg så lige taget en Valmed, som er tydeligt positiv, men igen ikke lige så mørk som kontrolstregen. Jeg har desværre ikke mulighed for at lægge billede ind lige nu.

Er det normalt og hvornår fik I jeres første MEGET POSITIVE test?

Er så nervøs for at miste.

Tillykke du er gravid .. .. så længe alle testene er posetive skal du ikke bekymre dig om skarpheden i testene 

Anmeld

22. juli 2012

SRP

Tak for dit svar Åh håber du har ret, men puha det er svært ikke at spekulere nu hvor det endelig er lykkedes.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.