Synes det er længe siden jeg har opdateret herhjemme fra os, og hvordan det går med Ida 
Ida er jo et pragt eksemplar på det perfekte barn 

(Helt rolig... Det var ikke seriøst ment!)
Ida musen bliver 6 mdr den 25 Juli. Og jeg forstår ikke hvor det halve år er blevet af?!
Musen kan sidde selv i flere minutter af gangen før hun falder til siden eller bagover. Hun kan trille begge veje - men helst fra ryg til maven. Hun kan bevæge sig rundt på hele gulvet, hvilket vil sige at hun ALDRIG er der hvor jeg ligger hende først 
Hun sover igennem hele natten, vågner engang imellem og vil have sutten. Hun drikker MME og komælk på kop SÅ FLOT! Hun spiser rugbrød i lange baner og eeeeeeeeeeeelsker frugt og grønt.
Hun har et hidsigt temperemant og vil meget gerne bestemme 

Ida kan hoppe og gør ikke andet hvis hun sidder hos os (eller selv for den sags skyld - så falder hun bare).
Faktisk... Så er hun bare SÅ dygtig og som en høre/tale pædagog sagde lige ud: "Hun er bare så dygtig. Hun skal nok komme til at snakke hurtigt."
Så, jeg har intet at brokke mig over.... Jeg elsker min lille krudtugle over alt på jorden! 

Og sidst... Selvfølgelig et billede af min sukkermus. Hun laver lige hendes: "Vil du noget, hva?!" ansigt 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld