Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg spiller et spil på facebook (nej , jeg har ikke noget liv ) som hedder The Ville .. Det minder lidt om Sims til dem som ikke kender det
Jeg tænker så .. Er det underligt hvis "jeg" dater min kærestes familie i spillet ? :b En af dem har anmodet om at date - Eller hvad det hedder Og jeg ved ikke om jeg synes det er forkert Hehe
Kom gerne med jeres mening
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det er jo bare et spil...
Synes også bare det er et spil - så pyt da med det Kan være det giver jer begge point, hvis i "dater" i spillet??
Tvillingemor90 skriver: det tror jeg ikke man kan sige ja eller nej til .. Hvis DU synes det virker forkert - så er det forkert.. Hvis ikke - tja så kan jeg ikke se problemet.. Hvem fra din kærestes familie er det ?
det tror jeg ikke man kan sige ja eller nej til .. Hvis DU synes det virker forkert - så er det forkert.. Hvis ikke - tja så kan jeg ikke se problemet.. Hvem fra din kærestes familie er det ?
Det er hans bror
Maja_4000 skriver: Det er hans bror
Tvillingemor90 skriver: Hmm jamen det jo svært at sige .. føler du der er noget flirt fra hans side ?
Hmm jamen det jo svært at sige .. føler du der er noget flirt fra hans side ?
Overhovedet ikke
Men synes måske alligevel det er underligt Hehe
Det er jo en del af det spil, at date andre spillere..Spillede det i en meget kort periode og menes da at man fik nogle forskellige opgaver, hvor man skulle besøge sine naboer, ordne noget i deres hjem, gør dem glade eller f.ex date dem så det er nok derfor han søger en date
Maja_4000 skriver: Jeg spiller et spil på facebook (nej , jeg har ikke noget liv ) som hedder The Ville .. Det minder lidt om Sims til dem som ikke kender det Jeg tænker så .. Er det underligt hvis "jeg" dater min kærestes familie i spillet ? :b En af dem har anmodet om at date - Eller hvad det hedder Og jeg ved ikke om jeg synes det er forkert Hehe Kom gerne med jeres mening
Uhh... Det kunne da være sjovt at prøve det spil... Men det er jo helt klart et af de spil hvor man skal have mange venner som spiller det, så man kan få de ting og hjælp man skal bruge?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128