Mærkeligt spørgsmål :P

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

970 visninger
13 svar
0 synes godt om
22. juli 2012

Maja_4000

Jeg spiller et spil på facebook (nej , jeg har ikke noget liv ) som hedder The Ville .. Det minder lidt om Sims til dem som ikke kender det

Jeg tænker så .. Er det underligt hvis "jeg" dater min kærestes familie i spillet ? :b En af dem har anmodet om at date - Eller hvad det hedder Og jeg ved ikke om jeg synes det er forkert  Hehe

Kom gerne med jeres mening  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2012

Koen.

Fnis(undskyld) sødt spørgsmål men jeg ville sige nej, herre gud det er bare et spil

Anmeld

22. juli 2012

Tvillingemor80

det tror jeg ikke man kan sige ja eller nej til .. Hvis DU synes det virker forkert - så er det forkert.. Hvis ikke - tja så kan jeg ikke se problemet.. Hvem fra din kærestes familie er det ?

Anmeld

22. juli 2012

MorDk

Det er jo bare et spil...

Anmeld

22. juli 2012

Blirnokaldrigfru

Synes også bare det er et spil - så pyt da med det Kan være det giver jer begge point, hvis i "dater" i spillet??

Anmeld

22. juli 2012

Maja_4000

Tvillingemor90 skriver:

det tror jeg ikke man kan sige ja eller nej til .. Hvis DU synes det virker forkert - så er det forkert.. Hvis ikke - tja så kan jeg ikke se problemet.. Hvem fra din kærestes familie er det ?

Det er hans bror

Anmeld

22. juli 2012

Tvillingemor80

Maja_4000 skriver:

Det er hans bror

Hmm jamen det jo svært at sige .. føler du der er noget flirt fra hans side ?

Anmeld

22. juli 2012

Maja_4000

Tvillingemor90 skriver:

Hmm jamen det jo svært at sige .. føler du der er noget flirt fra hans side ?

Overhovedet ikke

Men synes måske alligevel det er underligt  Hehe

Anmeld

22. juli 2012

sommerfuglen82

Det er jo en del af det spil, at date andre spillere..Spillede det i en meget kort periode og menes da at man fik nogle forskellige opgaver, hvor man skulle besøge sine naboer, ordne noget i deres hjem, gør dem glade eller f.ex date dem så det er nok derfor han søger en date  

Anmeld

22. juli 2012

Muhmi

Maja_4000 skriver:

Jeg spiller et spil på facebook (nej , jeg har ikke noget liv ) som hedder The Ville .. Det minder lidt om Sims til dem som ikke kender det

Jeg tænker så .. Er det underligt hvis "jeg" dater min kærestes familie i spillet ? :b En af dem har anmodet om at date - Eller hvad det hedder Og jeg ved ikke om jeg synes det er forkert  Hehe

Kom gerne med jeres mening  

Uhh... Det kunne da være sjovt at prøve det spil... Men det er jo helt klart et af de spil hvor man skal have mange venner som spiller det, så man kan få de ting og hjælp man skal bruge?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.