de hårde dage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

557 visninger
2 svar
0 synes godt om
22. juli 2012

Sujan

Ligger her på min nevøs børneværelse sammen med min datter.
Skal holde dåb i morgen her hos min bror.. glæder mig sådan og håber det bliver en god dag. Men føler bare det ikke er sådan her det skal være. Jeg skulle ligge i min seng sammen med min mand og glæde mig over vores fælles datter.
Men gør jeg ikke. Ligger her alene, har ordner næsten alt til dåben. Føler mig ensom, selvom der kommer en masse gode mennesker i morgen, som vil mig det bedste...

Puha det er hårdt. Savner min eks.
Er jo gået fra ham, da han har ødelagt alt hvad der hedder tillid imellem os og ingen mulighed for at få det tilbage.. men nøj hvor er der hårdt når man elsker nogen og troede og håbede at det var disse ting man skulle være fælles om.

Nå bare lidt klynk herfra. Håber vi får en god dåb i morgen:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2012

Carl-Emil's mor

Sujan skriver:

Ligger her på min nevøs børneværelse sammen med min datter.
Skal holde dåb i morgen her hos min bror.. glæder mig sådan og håber det bliver en god dag. Men føler bare det ikke er sådan her det skal være. Jeg skulle ligge i min seng sammen med min mand og glæde mig over vores fælles datter.
Men gør jeg ikke. Ligger her alene, har ordner næsten alt til dåben. Føler mig ensom, selvom der kommer en masse gode mennesker i morgen, som vil mig det bedste...

Puha det er hårdt. Savner min eks.
Er jo gået fra ham, da han har ødelagt alt hvad der hedder tillid imellem os og ingen mulighed for at få det tilbage.. men nøj hvor er der hårdt når man elsker nogen og troede og håbede at det var disse ting man skulle være fælles om.

Nå bare lidt klynk herfra. Håber vi får en god dåb i morgen:-)

Sådan som du har det lige nu sådan havde jeg det den 21 april 2012...

tro mig det bliver bedre og bedre og bedre for hver eneste dag der går...

Den anden dag var der endnu en gang ballade om min eks og folk kom til mig med en masse ting og ved du hvad? Der skete intet i mig overhoved.. Det kan godt være jeg forlod ham i januar men først i juli er jeg endelig fri!!!!!!!!!!!!

Om ganske kort tid ( 7.9.13 ) vil du også være helt fri og du vil ikke have øv følelsen "mere" den vil komme af og til - 1 tand, første gang der kravles osv... men ellers vil du ikke.. faktisk så er jeg slet ikke ked af han ikke oplever det for kan se hvor perfekt vi har det alene...

Er sikker på jeres dåb bliver helt fantastisk...

Anmeld

22. juli 2012

babymus77

Mange kram allerførstDet er hårdt, men er der svigt på tilliden, så vil du aldrig føle dig tryg!!!!! Du skal med tiden nok finde roen i dig selv igen!!!!!  Jeg ønsker dig stort tillykke med dåb i morgenOg ønsker dig og bettemusen det bedste videre frem i livet!!!!! Knus og rigtig god dag i morgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.