Surt slik og amning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.038 visninger
6 svar
0 synes godt om
21. juli 2012

GønskE

God aften 

Nu sidder vi her og ser film og min søde kæreste har købt slik. 

Han har købt det der haribo mix med sour - og så slog det mig, er der risiko for ondt i maven for vores søn, ved at jeg spiser surt slik, eller det jo ikke som sådan surt, men der er surt sukker på ?  

Kan ikke lide at gamble med hans mave, så har bare holdt mig fra citrus frugter, jordbær, chokolade, druer osv. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2012

Koen.

Tror ikke der er andet end og prøve, her har jeg både spist chokolade, jordbær, lakrids ovs. Men intet har givet lille manden ondt i maven

Anmeld

21. juli 2012

GønskE

tanja. skriver:

Tror ikke der er andet end og prøve, her har jeg både spist chokolade, jordbær, lakrids ovs. Men intet har givet lille manden ondt i maven

Men nu han jo 3 uger, skulle jeg ikke ha spist det fra starten, tænker jeg?  

Anmeld

21. juli 2012

Koen.

GønskE skriver:

L

Men nu han jo 3 uger, skulle jeg ikke ha spist det fra starten, tænker jeg?  

Liam er 8 uger og den sidste uge har jeg bla spist vindruer for første gang siden han blev født og han er ikke blevet påvirket af det, selvfølgelig spiser jeg ikke et kilo, men tror at hvis man spiser alt med måde så sker der ikke det store Det rådede min sp mig os til

Anmeld

21. juli 2012

pemiro

Jeg har også spist et hav af jordbær (vi har en kolonihave) og her har der ikke været ondt i mavsen, kun da vi gik over til mme...

Min sp på sygehuset sagde at der ikke er beviser for at forskellige ting gir ondt i maven, det er såkaldte ammestuehistorier.. Nogle oplever det, andre ikke.. Du kan fx ligeså godt spise rugbrød og så får bebs ondt i maven, det er meget forskelligt fra person til person hvad der gir problemer, hvis der er noget der gør...

Undskyld det blev lidt rodet

Anmeld

21. juli 2012

GønskE

Tror at jeg prøver lidt med måde, at spise de forskellige ting, for ammer kun, så måske tager hans mave bedre imod det. Dog stærk mad og frugter med en masse syre i, holder jeg mig fra - kaffe og cola kan jeg ikke lide  

Prøver at planlægge det så det bliver efter han lige har spist  

Anmeld

21. juli 2012

CaWi

Jeg ammer også fuldt ud, og jeg har hele tiden spist lig hvad jeg ville. Chokolade, jordbær, vindruer, hvidløg, chili, drukket cola og kakao, og her har lillemanden ikke fået ondt i maven. Han spiser glædeligt, lige neget hvordan mælken smager for ham.
Men prøv dig frem. Det er langt fra alle, der oplever at baby får ondt i maven.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.