Akupunktur eller zoneterapi?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

649 visninger
5 svar
0 synes godt om
21. juli 2012

Anonym trådstarter

Hej tøser

Min kæreste og jeg har prøvet at blive gravide i snart 10 måneder, så jeg er begyndt at overveje, om jeg skal prøve akupunktur eller zoneterapi. Er der nogle, der har nogle gode historier omkring det?

Og kan I anbefale en i Aalborg?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2012

piap

Anonym skriver:

Hej tøser

Min kæreste og jeg har prøvet at blive gravide i snart 10 måneder, så jeg er begyndt at overveje, om jeg skal prøve akupunktur eller zoneterapi. Er der nogle, der har nogle gode historier omkring det?

Hej

jeg har gået til akupunktur ved jytte foldberg (klinik foldberg) ligger på mors hun er kanon dygtig, og har hjulpet mange til at blive gravide jeg gik der selv for vægttab og en tennisalbue, tabte ca 15 kg mens jeg gik der og min tennisalbue forsvandt vil helt klart anbelde jer det

Anmeld

21. juli 2012

piap

Anonym skriver:

Hej tøser

Hej

jeg har gået til akupunktur ved jytte foldberg (klinik foldberg) ligger på mors hun er kanon dygtig, og har hjulpet mange til at blive gravide jeg gik der selv for vægttab og en tennisalbue, tabte ca 15 kg mens jeg gik der og min tennisalbue forsvandt vil helt klart anbelde jer det

Anmeld

21. juli 2012

(august)

Hej 

Fik aku til mit 7. ægoplægningsforsøg med ICSI og der er kommet den dejligste lille pige ud af det.

Jeg fik aku i Hellerup nord for københavn så kender desværre ikke nogen i Aalborg.

Held og lykke 

Anmeld

21. juli 2012

Sørens

Anonym skriver:

Hej tøser

Jeg kommer nok til at lyde lidt pessemistisk nu men jeg ville oveni zoneterapi og akupunktur også bede om at blive undersøgt! Altså at både din mand og du får udelukket eventuelle forhindringer.

Min mand og jeg "spildte" et lille år med økometoden og blev så undersøgt...det viste sig at manden har en kromosomfejl og slet ikke kan gøre mig gravid.

Ved ikke hvor gamle I er, men jeg ville da gerne have kunnet gå igang det år tidligere.

Forhåbentlig er det bare "uheld" at I ikke er blevet gravide endnu

Krydser fingre

Held og lykke

Anmeld

22. juli 2012

Anonym trådstarter

Sørens: Min kæreste er 25 og jeg er 23 - jeg tænker bare, om lægen overhovedet vil undersøge os, når der ikke er gået et år endnu? Jeg kan godt se, at det det måske er bedst at blive undersøgt før evt. akupunktur eller zoneterapi, men jeg er bare ved at blive ret utålmodig! Er faktisk blevet lidt opgivende...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.