Et spørgsmål om skoldkopper?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

809 visninger
7 svar
0 synes godt om
21. juli 2012

MorDk

Har man altid feber når man har skoldkopper?

Min kæreste ringede hjem til mig og sagde at Bassen måske har skoldkopper. Han har det fint! Men der kommer flere og flere knopper/pletter på kroppen og også i hovedbunden. Tror I det er skoldkopper eller? Er lidt spændt på at se ham imorgen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2012

Sara.

Det kunne meget godt lyde som skoldkopper...

Hvis det er skoldkopper så starter det oftes i ansigtet og så i hovedbund og krop...

Udslættet ændrer sig hurtigt... Mener kun det er et par timer og så kommer der blærer på.... Det kan din kæreste jo kigge på.

Det er ikke alle der får feber pga. skoldkopperne :-)

Anmeld

21. juli 2012

MorDk

Sara. skriver:

Det kunne meget godt lyde som skoldkopper...

Hvis det er skoldkopper så starter det oftes i ansigtet og så i hovedbund og krop...

Udslættet ændrer sig hurtigt... Mener kun det er et par timer og så kommer der blærer på.... Det kan din kæreste jo kigge på.

Det er ikke alle der får feber pga. skoldkopperne :-)

Ok... tak for svar!

Han virker ikke til at ha' feber... og min kæreste siger at han havde 3 pletter på ryggen i morges ... nogle timer senere havde han 5-6 stykker... og han har 3 i hovedbunden...

Er lidt "spændt" på at se ham imorgen!

Anmeld

21. juli 2012

SaNiNa

Det lyder som skoldkopper og nej de behøves ikke at have feber og være dårlige af dem.

Vi har lige haft den i sidste og denne uge og N var bestem ikke plaget af feber eller var dårlig der var lige en aften hvor han bad om at komme i seng hvor han var lidt varm men ikke rigtig feber

hov og oså os startede det i ble området han havde næsten ikke nogen i ansigtet eller på bene og arme. men ryg og mave og ble område var fyldt

Anmeld

22. juli 2012

MorDk

Update:

Han HAR skoldkopper! Der er ingen tvivl  Nuuurh!

Men de skulle jo komme før eller siden...! Han har dem alle vegne...! Håber ikke han bliver alt for plaget af dem. Han har lettere feber.

Noget jeg skal være opmærksom på ellers?

Hvor længe plejer det at varer? 1 uge? 14 dage?

Hvordan kan jeg være sikker på det er overstået? Der skal være sårskorper på dem alle ikk? Åhh der er jo bare så mange....

Anmeld

22. juli 2012

Loa

MorDk skriver:

Update:

Han HAR skoldkopper! Der er ingen tvivl  Nuuurh!

Men de skulle jo komme før eller siden...! Han har dem alle vegne...! Håber ikke han bliver alt for plaget af dem. Han har lettere feber.

Noget jeg skal være opmærksom på ellers?

Hvor længe plejer det at varer? 1 uge? 14 dage?

Hvordan kan jeg være sikker på det er overstået? Der skal være sårskorper på dem alle ikk? Åhh der er jo bare så mange....

Stakkel.... Men ja de skal jo igennem det.....

Syntes det er tydeligt at se når der er sår på dem alle... Og så burde det være overstået.

Her gik der præcis en uge fra første "kop" til der var så på dem alle. Og der var ingen feber eller gener af dem overhovedet...

Håber jeres går lige så let igennem....

Anmeld

22. juli 2012

MorDk

Loa skriver:

Stakkel.... Men ja de skal jo igennem det.....

Syntes det er tydeligt at se når der er sår på dem alle... Og så burde det være overstået.

Her gik der præcis en uge fra første "kop" til der var så på dem alle. Og der var ingen feber eller gener af dem overhovedet...

Håber jeres går lige så let igennem....

Så han må godt komme i vugger hvis bare der er SÅR på? Og ingen feber se'føli.

Anmeld

22. juli 2012

Loa

MorDk skriver:

Så han må godt komme i vugger hvis bare der er SÅR på? Og ingen feber se'føli.

Ja så snart der er sår på dem alle, så smitter det ikke længere og så må de komme afsted igen....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.