er det mig der håber for meget??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

523 visninger
4 svar
0 synes godt om
21. juli 2012

Stine1989

Hejsa :-)

for ca, en 1½ måned siden, fik jeg kvalme, ondt i brysterne, og menstruation smerter lignede i underlivet. ca, nogle dage efter vi havde haft sex.

min mens har altid svinget mellem 27-30 dage. men den er altid kommet :-)

jeg fik min menstruation på dag 28, men det var kun plet blødning i de første to dage og normal blødning på 3 dagen, jeg plejer at bløde utrolig meget de første to dage og så daler det ligeså stille til dag 4.

jeg tog dog stadig en graviditet test ca, 1 uge efter den mærkelige mens. den var negativ.

nu er det 35 dage siden jeg fik min mens. jeg har dog, ondt i underlivet og har tænkt siden mens skulle komme, at nu kommer den. men ingen mens? dog har jeg en masse udflåd ? :/

ved ikke om jeg skal teste igen, eller om jeg bare er stresset over arbejde ?

nogle der har prøvet det samme, så endelig skriv.

mange knus, stine :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2012

Dutti

Stine1989 skriver:

for ca, en 1½ måned siden, fik jeg kvalme, ondt i brysterne, og menstruation smerter lignede i underlivet. ca, nogle dage efter vi havde haft sex.

jeg fik min menstruation på dag 28, men det var kun plet blødning i de første to dage og normal blødning på 3 dagen, jeg plejer at bløde utrolig meget de første to dage og så daler det ligeså stille til dag 4.

jeg tog dog stadig en graviditet test ca, 1 uge efter den mærkelige mens. den var negativ.

nu er det 35 dage siden jeg fik min mens. jeg har dog, ondt i underlivet og har tænkt siden mens skulle komme, at nu kommer den. men ingen mens? dog har jeg en masse udflåd ? :/

Tag en ny test så kan tankerne måske få en lille pause

Anmeld

21. juli 2012

camilla10

Stine1989 skriver:

Ja, tag en test. Hvis den er negativ, ved du til næste gang, at du skal slappe mere af (hvis du kan )

Har selv for første gang i mit liv oplevet at gå over tid, men siden teste negativt. Jeg var simpelthen for opmærksom på min krop, om jeg nu blev gravid. Gangen efter gik jeg også lidt over tid, men gjorde mig meget umage med at prøve at slappe af og så kom den.

Anmeld

21. juli 2012

Mother-love

Tag en test. Så du kan slappe af. Da kæresten og jeg forsøgte at blive gravid. Var jeg også sikker på den var der to gange fordi min mens var forsinket hvilket den aldrig har været. Men da jeg testede negativt gik der ikke mange timer så kom min mens. Og så tredie gang tænkte jeg da jeg havde mens lignede smerter at min mens ville komme snart men alligevel var jeg lodt nysgerrig da jeg havde haft mens lign. Smerter i 4 dage, den dag jeg rigtig skulle have min mens og det plejede jeg ikke. Så testede og den var positiv.
Man kan selv få symptomerne til at komme og ved at man er alt for opmærksom på det kan mens udeblive. Så tag en test så du kan få ro.

Anmeld

21. juli 2012

Stine1989

mange tak for jeres svar <3

nu lyder det her dumt, men jeg har faktisk ikke siden min sidste mens kom tænkt på at være gravid, har svedt det ud af hovedet fordi der var det plet blødning. og det var først da jeg kiggede i min kalender i forgårs at jeg så jeg faktisk var gået over tiden??

så det har slet ikke været i mit hoved undetagen den dag jeg tog en test for snart en måned siden, og ja, pga. travlhed på jobbet, har vi kun dyrket sex 2 gange på 2 mdr

og begge gange har været li før ÆL.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.