i skal lige se ham s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Ditte-3 skriver:

Ja kunne ellers ha vert hyggelig s er du blevet sat i en mødergruppe inu?

En af mine veninder fra min gamle mødregruppe har termin om 14 dage, så vi har bedt om at komme i gruppe sammen igen! Har sagt til min Sp at jeg gerne ville med at komme i en gruppe til efter sommerferien. 

Syntes det passer bedre ind i vores planer! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2012

Ditte-3

Takker ja også svert ved at lige ham fra mig s nu er vi endelig kommet hjem igen og nøk det dejlig det var hårdt tiltrenkt.

Anmeld

23. juli 2012

Ditte-3

StineW79 skriver:

En af mine veninder fra min gamle mødregruppe har termin om 14 dage, så vi har bedt om at komme i gruppe sammen igen! Har sagt til min Sp at jeg gerne ville med at komme i en gruppe til efter sommerferien. 

Syntes det passer bedre ind i vores planer! Vh stine

Det må også være rat at komme i en gruppe hvor du kender en. Tror nu også jeg vil vente til efter ferien så det ik går hend og bliver for mange ting nu her s hvor længe gik der før sunhedsplejsken kontakted jer efter føslen?

Anmeld

23. juli 2012

Frk.S

Hvor er han skøn! Stort tillykke med ham! 

Anmeld

23. juli 2012

StineW79

Ditte-3 skriver:

Det må også være rat at komme i en gruppe hvor du kender en. Tror nu også jeg vil vente til efter ferien så det ik går hend og bliver for mange ting nu her s hvor længe gik der før sunhedsplejsken kontakted jer efter føslen?

Ja det gælder om at tage det stille og roligt her i starten!! 

Tror alberte var 2-3 dage gammel, da hun spurte om hun måtte komme på besøg om tirsdagen, hvor hun så var 6 dage gammel.

Det er den samme Sp, som vi havde med thea. Hun er så tilfældigvis også min ældste venindes storesøster, så har kendt hende siden jeg var 9 år. Lidt hyggeligt! 

Dejligt at i er kommet godt hjem! Vh stine

Anmeld

23. juli 2012

Ditte-3

StineW79 skriver:

Ja det gælder om at tage det stille og roligt her i starten!! 

Tror alberte var 2-3 dage gammel, da hun spurte om hun måtte komme på besøg om tirsdagen, hvor hun så var 6 dage gammel.

Det er den samme Sp, som vi havde med thea. Hun er så tilfældigvis også min ældste venindes storesøster, så har kendt hende siden jeg var 9 år. Lidt hyggeligt! 

Dejligt at i er kommet godt hjem! Vh stine

Ej det må da være supper dejlig at det en man kender

Anmeld

23. juli 2012

Ditte-3

Frk.S skriver:

Hvor er han skøn! Stort tillykke med ham! 

Tak s

Anmeld

23. juli 2012

StineW79

Ditte-3 skriver:

Ej det må da være supper dejlig at det en man kender

Ja har også haft rigtig godt med at det ik er en helt fremmede der kommer i ens hjem! Syntes det ka virke lidt mærkeligt hvis det var! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.