Stregen på g-test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

513 visninger
3 svar
0 synes godt om
21. juli 2012

SRP

Hej piger

Testede 8.30 i morges positiv på en g-test (4+2), men jeg tog en mere omkring 10.00, som også blev positiv, men med en noget svagere streg. Ingen af dem har været lige så tydelig som kontrolstregen. Er det fordi jeg ikke har holdt mig længe nok og drukket meget vand inden test nr. 2? Jeg kom til at læse en masse om graviditet uden for livmoderen og BIO osv. Ved jeg også godt der kan være risiko for, men er det normalt stregen ikke er tydeligere?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2012

MorDk

Du er jo ikke sååå langt henne endnu. Graviditeter er forskellige og nogle tester først positiv længere henne i graviditeten.

Måske dit hcg-niveau ikke er så højt endnu. Det er meget normalt at teste "svagt" positiv i starten. Men prøv evt. igen om nogle dage!

Morgenurin er som oftets mere koncentreret...

for at alt er OK. Og et forsigtig tillykke skal du have herfra *SS*

Anmeld

21. juli 2012

Vinker

SRP skriver:

Hej piger

Testede 8.30 i morges positiv på en g-test (4+2), men jeg tog en mere omkring 10.00, som også blev positiv, men med en noget svagere streg. Ingen af dem har været lige så tydelig som kontrolstregen. Er det fordi jeg ikke har holdt mig længe nok og drukket meget vand inden test nr. 2? Jeg kom til at læse en masse om graviditet uden for livmoderen og BIO osv. Ved jeg også godt der kan være risiko for, men er det normalt stregen ikke er tydeligere?

Man plejer at sige at en streg er en streg lige meget hvor tydelig den så er...... Så er der 2 streger burde den være god nok! Så længe det er indenfor den gyldne tidsgrænse.....

Hvor tydelig/utydelig var streg nr 2?

Har du ikk et billede????

Anmeld

21. juli 2012

pastry26

SRP skriver:

Hej piger

Da jeg testede positivt, da var det først en svag streg, men var også kun  3+5 eller sådan noget. Den var blevet kraftigere og meget tydelig på test dagen... Det sjove var dog, at om morgenen da var mine test efterfølgende i starten svage, men om aftenen meget tydelige.. Måske du er en af dem?? 

Tillykke med graviditeten!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.