Disneyland Paris, hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.644 visninger
10 svar
0 synes godt om
21. juli 2012

JH12

Hvornår vil børn synes det er sjovt/ spændende og komme i Disneyland?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2012

Maja_4000

Omkring 5 - 10 år er mit bud

Jeg var der da jeg var 14 , og jeg synes at jeg var for gammel (Og ellers var jeg for lille til de "vilde" ting ) Hehe

Anmeld

21. juli 2012

MorDk

Det er jo forskelligt fra barn til barn...

men tænker 5år-12år?

Anmeld

21. juli 2012

PernilleogLouis

Vi var der da han var 3 år og 3 mdr og han elskede det

Anmeld

21. juli 2012

SaNiNa

Vi skal afsted om 1 måneder og der er Nicklas 3 år.

Og han glæder sig så meget, der er dog en del ting han ikke må prøve pga højde men der er godt nok også mange ting han må prøve og så bare det at han komme med til alle figurerne er jo en oplevelse i sig selv.

Anmeld

21. juli 2012

Tullepigen90

Jeg ville vente til mine børn var omkring 10-12 år. Jeg var selv 6 år da jeg var i DisNeyland og jeg kan stortset intet huske, samt jeg ved mange af forlystelserne ikke var høj nok 

Anmeld

21. juli 2012

132319

Tidligst 4 år

Jeg regner med at vi skal afsted i sensommeren 2014, hvor min datter er 4 år og min søn er knap 7 år

Anmeld

21. juli 2012

MortilElias2010

Vi har også talt om det herhjemme og er blevet enige om at Elias skal være 6+år førend vi tager afsted  

Anmeld

21. juli 2012

Ina33

Joyce1986 skriver:

Hvornår vil børn synes det er sjovt/ spændende og komme i Disneyland?

Vi var der da mine børn var 5 og 11 år, og det var en helt perfekt alder. De forstod hvor stor en oplevelse det var, og der var en masse de kunne prøve.

Anmeld

21. juli 2012

PernilleogLouis

SaNiNa skriver:

Vi skal afsted om 1 måneder og der er Nicklas 3 år.

Og han glæder sig så meget, der er dog en del ting han ikke må prøve pga højde men der er godt nok også mange ting han må prøve og så bare det at han komme med til alle figurerne er jo en oplevelse i sig selv.

Synd også der var masser min dreng kunne prøve da vi var afsted med ham i den alder - selvfølgelig var der ting han ikke kunne prøve men der var intet af det han var interesset i som han ikke kunne prøve God tur

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.