Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
metski83 skriver: For første gang, nogensinde, har jeg ingen graviditets tegn overhovedet. Forventer mens på søndag. Har aldrig før prøvet, ikke at have nogle tegn. Måske har jeg ikke tænkt så meget over det denne gang, fordi jeg ikke tror på det. Ved egentlig ikke hvad jeg ville med dette indlæg
For første gang, nogensinde, har jeg ingen graviditets tegn overhovedet. Forventer mens på søndag.
Har aldrig før prøvet, ikke at have nogle tegn.
Måske har jeg ikke tænkt så meget over det denne gang, fordi jeg ikke tror på det.
Ved egentlig ikke hvad jeg ville med dette indlæg
KÆMPE KRAMMER SØDE!!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Leonora skriver: Jeg har ved begge mine graviditeter overhoved ingen tegn haft....ingen ømhed, kvalme, eller andre symptomer...Men alle de gange jeg ik var gravid følte jeg alt...Såååååå intet er sikkert -- husk detJeg krydser for dig fra mig
Jeg har ved begge mine graviditeter overhoved ingen tegn haft....ingen ømhed, kvalme, eller andre symptomer...Men alle de gange jeg ik var gravid følte jeg alt...Såååååå intet er sikkert -- husk detJeg krydser for dig fra mig
Tusinde tak for det. Det ville da være fantastisk hvis det var sådan. Men kan jo håbe lidt
ønskebarn74 skriver: KÆMPE KRAMMER SØDE!!!
Tak for det
For dig
Håber du får en god søndag
Nessie skriver: For dig Håber du får en god søndag
tarkoflen skriver: Nøj hvor jeg for at ingen tegn er gode tegn! Måske har tegnene tidligere været tegn på mens i stedet Jeg hepper alt hvad jeg kan for at ingen tegn er gode tegn
Nøj hvor jeg for at ingen tegn er gode tegn! Måske har tegnene tidligere været tegn på mens i stedet Jeg hepper alt hvad jeg kan for at ingen tegn er gode tegn
Det ville være skønt hvis det var sådan, men tror desværre mens er på vej
nielsen80 skriver:
Tak, men tror mens er på vej
metski83 skriver: Tak, men tror mens er på vej
graviditet kan føles som om mens er på vej.. intet blod stadig håb!!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128