Kejsersnit med barn nr. 2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juli 2012

Malene76

PT skriver:

Jeg havde ikke kunnet klare det uden den hjælp, jeg fik.

Held og lykke

Nej det kan jeg forestille mig... Godt de var der for dig.

KH Malene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2012

LR85

Malene76 skriver:

Det var smart.  Sikke selvstændig og handlekraftig du gør ham. Ekstra bonus synes jeg.  TAk for svar.

KH Malene

Tak skal du have. 

Det var meget god træning for ham under graviditeten, når jeg ikke kunne bærer ham så meget eller løfte ham op på puslebordet. Og det har jo gjort det dejligt nemt nu, fordi vi har kørt det sådan i 3-4 måneder. 

En klapstol ved siden a puslebordet er godt.

Og hvis han skal trøstes eller have en rigtig mor-søn krammer, sætter jeg mig ned til ham på gulvet. Det synes han er lige så dejligt

Anmeld

21. juli 2012

Malene76

LR85 skriver:

Tak skal du have. 

Det var meget god træning for ham under graviditeten, når jeg ikke kunne bærer ham så meget eller løfte ham op på puslebordet. Og det har jo gjort det dejligt nemt nu, fordi vi har kørt det sådan i 3-4 måneder. 

En klapstol ved siden a puslebordet er godt.

Og hvis han skal trøstes eller have en rigtig mor-søn krammer, sætter jeg mig ned til ham på gulvet. Det synes han er lige så dejligt

Super.. Tak for råd.

KH Malene

Anmeld

21. juli 2012

Kløver

Malene76 skriver:

vtitil8vtiuge

Fantastisk med så meget tid sammen i starten. Det tror jeg dog ikke der er muligt i vores tilfælde. Måske bedsteforældrene må mere ind over så. Hvor længe gik der inden du løftede normalt igen? Tak for svar.

KH Malene

Der gik 6 til 8 uger før jeg begyndte at løfte oppe omkring hvad jeg gjorde inden ks

Anmeld

22. juli 2012

Malene76

Maja84 skriver:

Der gik 6 til 8 uger før jeg begyndte at løfte oppe omkring hvad jeg gjorde inden ks

Tak for svar.

KH Malene

Anmeld

28. juli 2012

XXSS

Her var der ingen problemer jeg har fået to kejsersnit, der er 18 mdr imellem mine børn. Det var slet ikke noget problem og jeg kunne både vaske, gøre rent osv - det vigtigste er bare at du lytter til hvordan din krop reagerer. God weekend 

Anmeld

28. juli 2012

Malene76

Miss Flowerpower skriver:

Her var der ingen problemer jeg har fået to kejsersnit, der er 18 mdr imellem mine børn. Det var slet ikke noget problem og jeg kunne både vaske, gøre rent osv - det vigtigste er bare at du lytter til hvordan din krop reagerer. God weekend 

Ok det lyder da positivt.  Tak for svar. God weekend til jer.

KH Malene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.