Ble fri

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2012

Nettemor

Lykke86 skriver:

Her acceptere hun dog, at vi tager bleen af hende om morgenen. Men hun laver så bare ik noget. Jo hvis hun virkelig skal tisse, så gør hun det bare i bukserne, men stort det gør hun bare ik. Hun holdte sig i 4 dage på et tidspunkt!!
Til sidst gav vi hende ble på, til hun havde skidt..

Den med klistermærker har vi også prøvet.. Rager hende en høstblomst.. Men er da vildt din datter bare fra den ene dag til den anden, bare vil toilettet sejt!

Puha det må ikke være nemt. Men mon ikke det bedste ville være at lade hende beholde bleen på en måneds tid og prøve igen? Hvis du har et stædig barn så overgiver hun sig nok ikke bare hvis I bliver ved at 'presse'

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2012

Lusi

Nettemor skriver:

Puha det må ikke være nemt. Men mon ikke det bedste ville være at lade hende beholde bleen på en måneds tid og prøve igen? Hvis du har et stædig barn så overgiver hun sig nok ikke bare hvis I bliver ved at 'presse'

Hun ER stædig...!!

Men har prøvet ikke at presse på, men mine forældre gik ind og pressede på os og børnehaven har også sagt nu, at vi bare skulle tage den af hende, for ellers ville hun bare blive véd med ik at ville.. Så vi bukkede under for presset og gjorde som de sagde..

Anmeld

22. juli 2012

Nettemor

Lykke86 skriver:

Hun ER stædig...!!

Men har prøvet ikke at presse på, men mine forældre gik ind og pressede på os og børnehaven har også sagt nu, at vi bare skulle tage den af hende, for ellers ville hun bare blive véd med ik at ville.. Så vi bukkede under for presset og gjorde som de sagde..

Ja okay. Så er det godt nok ikke nemt.. Håber hun snart knækker koden..

Anmeld

22. juli 2012

Lusi

Nettemor skriver:

Ja okay. Så er det godt nok ikke nemt.. Håber hun snart knækker koden..

Tak det håber jeg også har sagt til hende, jeg altså ik skifter hende, når hun kommer hjem som 15-årig med ble

Anmeld

22. juli 2012

Sandra09

Min sæn var lige lidt over 3 år da han blev blefri .. havde prøvet et par genge og opgav da han ignorede alt hvad der blev sagt til ham om det og 2 sek efter han havde siddet på toilellet og skulle prøve gik ind i et andet rum for at lave stort og tisse i bukserne men pludselig en dag var den der ..
1 dag ingen uheld anden dag havde han lidt u held hvor han startede med at tisse ect. .. 100% blefri 3. dagen om dagen og han havde ble på om natten i 1½ mdr men det sidste lange stykke tid var bleen tør om morgenen og han er nu 3½ og har haft 2 uheld om natten ... tror vi har været heldige på det punkt ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.