Hjælp mig lige her

Vi prøver at lave barn nr. 2, og jeg har ikke haft specielt styr på min cyklus, det er først de sidste par måneder jeg har skrevet i en app hvornår jeg har haft mens. Sidste måned var min cyklus på 35 dage, så jeg ved ikke om jeg skal vente til dag 35 med at teste??
For jeg tror jeg havde ægløsning lørdag for 2 uger siden i morgen, og er det ikke altid 2 uger efter ægløsning man siger man forventer mens, og kan teste? I morgen, altså 2 uger efter ÆL er jeg på dag 33 i min cyklus.
Jeg var dødnysgerrig og testede i forgårs, på dag 31, den var bragende negativ. Men med vores første kunne jeg heller ikke få bare antydningen af en streg dagen før forventet mens, jeg fik først testen 5 dage over (testede dog ikke mellem 4+0 og 4+5).
Så ville i teste i morgen eller vente til mandag? Jeg har ingen symptomer. Føler mig hverken gravid eller mens er på vej, men igen - sådan var det også med vores første. Jeg er sikker på jeg ikke "tænke"-udskyder min menstruation, for det betyder ikke synderligt for mig om jeg er gravid nu eller om nogen måneder..
Anmeld