Manden og jeg forsøger jo at få nummer 3, og det er noget vi begge virkelig ønsker, og vi bliver skuffet hver gang mens kommer..
I sidste måned havde vi en bio eller en spontan abort, vi er ikke helt sikre på det, og vi valgte ikke at blande lægen ind i det, hvilket nok var for dumt, men jeg havde lige bedt om at få en ny læge og havde ikke fået navn på den nye, og ville ikke blande den gamle ind i det, så ja om det var en SA eller en bio ved vi ikke, vi ved bare at jeg testede positivt og først fik mens 4 dage over tid..
I den her måned er jeg gået 5 dage over tid i forhold til hvornår jeg blødte i sidste måned (jeg går ud fra at man skal tælle fra hvornår blødningen startede sidst??) men kigger man på hvornår jeg har fået mens de sidste mange mange år, så er jeg jo gået 9 dage over tid, men testene var negative, og vi havde lige bestemt at jeg skulle ringe til lægen, og bom, så dukkede mens op her til morgen..

Jeg måtte fortælle det til manden imens han var på arbejde, fordi vi faktisk skal ud af døren så snart han kommer hjem idag, og jeg kunne bare høre på ham at han blev meget skuffet og ked af det, og det samme gjorde jeg, og tror vi begge ville ønske vi kunne aflyse vores planer i aften, men det kan vi desværre ikke..
Hvordan klarer vi at blive skuffet, og komme igennem det?? Ved de 2 andre har den været der i første hug, så det er virkelig nyt for os at skulle bruge mere end et forsøg på det her..
Anmeld