Endelig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.342 visninger
16 svar
0 synes godt om
20. juli 2012

Ditte-3

Endelig nu er jeg blevet mor for 4 gang s kl 8.15 i morgs det har vert nogle håre dage og kommer med min føselberatning sener vi skal blive her 48 timer . Men er så lykkelig nu og han er bare perfekt s

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2012

Tanjadamgaard

Ditte-3 skriver:

Endelig nu er jeg blevet mor for 4 gang s kl 8.15 i morgs det har vert nogle håre dage og kommer med min føselberatning sener vi skal blive her 48 timer . Men er så lykkelig nu og han er bare perfekt s

Stort tillykke med ham, dejligt at høre det hele gik godt 

Anmeld

20. juli 2012

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster
Ditte-3 skriver:

Tillykke med den lille babydreng

Anmeld

20. juli 2012

jeanne-skat

Stor tillykke med ham

Anmeld

20. juli 2012

Troldemommi

Tillykke med den lille fyr :-)

Anmeld

20. juli 2012

BabyMama2

Ditte-3 skriver:

Tillykke med jeres dreng

Anmeld

20. juli 2012

Ditte-3

Mange tak. Han er bare perfekt s han spiste næsten med det samme han blev lagt til og har soved på brustes a mig nu i 3 timer han er så smuk og dejlig s

Anmeld

20. juli 2012

babymus77

Ditte-3 skriver:

Mange tak. Han er bare perfekt s han spiste næsten med det samme han blev lagt til og har soved på brustes a mig nu i 3 timer han er så smuk og dejlig s

Åhhh hvor skønt;-) Hvor er deT dejligt;-) Kæmpe tillykke ;-) Glæder mig til fb;-)

Anmeld

20. juli 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

JAYY dejligt! Er godt at høre at han bare er dygtig! Håber at du har fået en rigtig positiv oplevelse og at du kommer dig hurtigt! Vh stine

Anmeld

20. juli 2012

lisesp83

Tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.