Jer der bruger heldragter uden fødder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2012

Marts<3

Kay skriver:

var lige ved at skrive det samme så dem nemlig da jeg var der nede den anden dag...

Rev dem også bare ned at hylden da jeg så dem;-)

Har brugt mange penge på fancy dragter. Men det endte altid med body der ikke skal over hovedet, og strømpebukser. Når man er første gangs mor, så er det jo forfærdeligt at gi en nyfødt tøj på. Man fatter hat af hvad man gør;-

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2012

Kay

Marts<3 skriver:

Rev dem også bare ned at hylden da jeg så dem;-)

Har brugt mange penge på fancy dragter. Men det endte altid med body der ikke skal over hovedet, og strømpebukser. Når man er første gangs mor, så er det jo forfærdeligt at gi en nyfødt tøj på. Man fatter hat af hvad man gør;-

glæder mig til at prøve det  er spændt på hvordan det går... med det tøj vi har... men vi har heldigvis lidt af hvert...

Anmeld

20. juli 2012

Marts<3

Kay skriver:

glæder mig til at prøve det  er spændt på hvordan det går... med det tøj vi har... men vi har heldigvis lidt af hvert...

Der er også noget at glæde sig til;-) I dag er han 4 mdr. Nu river jeg ham nærmeste bare i arme og ben

Held og lykke med den lille

Anmeld

20. juli 2012

Kay

Marts<3 skriver:

Der er også noget at glæde sig til;-) I dag er han 4 mdr. Nu river jeg ham nærmeste bare i arme og ben

Held og lykke med den lille

tak

Anmeld

20. juli 2012

Guldimaven

Vi bruger bare strømper inden under, de første strømper jeg købte i h&m var rigtig dårlige.. Men nu har de lavet dem om og nu kan han sagtens holde dem på herhjemme. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.