Hej alle. Jeg smed p-pillerne i slutningen af maj mdr og går nu og venter spændt. Faktisk er jeg så spændt at jeg kan mærke alt der sker i min krop, er så bevidst om selv de mindste forandringer at jeg hele tiden går og tænker, nu har jeg haft kvalme de sidste par dage, det kan være jeg er gravid, men indtil nu er der ikke sket noget.
Fik min menstrution for 2 dage siden, efter 3 dage hvor jeg kun havde "blødt" gammelt blod, så håbede lige, men må stadig vente tålmodigt.
Efter jeg smed p-pillerne har jeg fundet ud af at det jo er en hel videnskab at skulle prøve at blive gravid. Hvor lang ens cyklus er, hvornår man har æggeløsning osv osv. 
Er der nogen af jer der har prøvet i længere tid der kan hjælpe mig med at finde ud af hvordan man finder ud af hvad dage man har størst chance for at blive gravid, og hvornår man skal teste?
ps. det er godt nok mærkeligt lige pludselig at gå fra at gøre alt for ikke at blive gravid, til faktisk at prøve at regne ud hvordan man hurtigst bliver det hehe. Det er ret vildt, men en fantastisk følelse.
Kæresten er dog lige mere tilbageholdende. Han er med på at jeg sku smide p-pillerne (hans ide), men tror han får et chok den da jeg rent faktisk "forhåbentligt" bliver gravid. Nogen gode råd til hvordan jeg håndterer kæresten. Er mænd bare mere tilbageholdende og nervøse eller?
Uha det blev langt, men tak fordi i læste med 
Anmeld