Får han nok mad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

435 visninger
4 svar
0 synes godt om
19. juli 2012

christinak

Ja min søn har skreget hele dagen idag og jeg tænker om han får nok mad. Jeg ammer 100 % og har jeg gjort hele tiden (han er 3 måneder) han sover omkring 7-8 timer om natten og går ca 9 timer uden mad om natten så det er jo rigtig flot, men han spiser som en gal om dagen hver anden time eller mindre. Der kommer mælk det kan jeg hører for han synker men det er mere om det kun er det tynde mælk han får?

Han har taget 400 gram på, på 16 dage. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2012

LR85

Hvis han har taget 400 gram på, på så kort tid, er jeg sikker på han får nok. 

Ellers gå til en kontrolvejning hos din sundhedsplejerske. 

Anmeld

19. juli 2012

christinak

LR85 skriver:

Hvis han har taget 400 gram på, på så kort tid, er jeg sikker på han får nok. 

Ellers gå til en kontrolvejning hos din sundhedsplejerske. 

Han plejer at tage ca halvanden kg på i måneden, han vejer 7 kg nu

Anmeld

19. juli 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Syntes det lyder til ataHan får rigeligt med mad, når han har taget så flot på!!

Du ska tænke på at på et tidspunkt så går vægten lidt i stå, ellers ville de jo hurtigt veje 90 kg, hvis de blev ved med at tage på som de gør i starten

Ka jo også være at at han skriger, fordi han har spist for meget, og har fået ondt i maven??

Men som en anden også forslår, så ka du jo evt kontakte Sp og få en kontrol vejning! Vh stine

Anmeld

19. juli 2012

modesty

Det er en superfin vægt. De bliver jo ikke ved med at tage på i samme omfang som i starten. Knap 200 gram om ugen er rigtig flot.

Du må tænke på at han skal have 6-8 amninger i døgnet, så hvis han tager en lang pause om natten, er det klart at han vil spise mere om dagen.

Vær du bare glad for at din søn tager fint på, og at du kan få noget nattesøvn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.