Hvilken dukke???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

580 visninger
2 svar
0 synes godt om
19. juli 2012

birthee

Hvilken dukke har dit barn, og hvorfor har I valgt den? Vores datter skal have sig en dukke, men er i tvivl om hvilken jeg skal købe til hende... Hun er 15 mdr., så det vil være hendes første dukke...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2012

Clisolka

birthee skriver:

Hvilken dukke har dit barn, og hvorfor har I valgt den? Vores datter skal have sig en dukke, men er i tvivl om hvilken jeg skal købe til hende... Hun er 15 mdr., så det vil være hendes første dukke...

Vi har fået denne New Born dukke til Isabella af hendes farmor 

http://www.br.dk/Brands/NEW%20BORN%20BABY/NEW%20BORN%20BABY%20bl%C3%B8d%20dukke.aspx?id=608521&vid=085190

Det er den bløde version - den er jeg ikke så glad for. Hun er 20 mrd. nu, så hun er begyndt at interessere sig for dukker. Ulempen ved den bløde er, at man ikke kan købe tøj til den - og hun kan ikke tage den med i bad  Jeg skal have købt den hårde version til hende på et tidspunkt 

Anmeld

20. juli 2012

Maja_4000

Carolines er fra Føtex Hun fik den i julegave af oldemor og hun har elsket den lige siden (der var hun lige blevet 1 år) 

Men jeg vil gerne have en anden , tror det bliver en af de små baby born .. Den hun har nu , kan man ikke købe tøj til , og det er sgu ved at være ret slidt det den har på

Du skal bare ikke vælge en som er for stor , hun skal også kunne slæbe rundt på den jo Hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.