Vil ikke have sutten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

314 visninger
4 svar
0 synes godt om
19. juli 2012

Trunte87

Min datter på 5 mdr vil ikke tage sutten.
Vi har købt rigrig mange forskellige sutter, de eneste der har været mest interessant af dem er dem fra pigon da hendes flasker er det mærke men hun vil ikke tage sutten. Det har hun ikk rigtig ville siden hun blev født. Hun vil kun bruge flasken som sut.
Nogen som har et godt råd?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2012

DitteFisk

Trunte87 skriver:

Min datter på 5 mdr vil ikke tage sutten.
Vi har købt rigrig mange forskellige sutter, de eneste der har været mest interessant af dem er dem fra pigon da hendes flasker er det mærke men hun vil ikke tage sutten. Det har hun ikk rigtig ville siden hun blev født. Hun vil kun bruge flasken som sut.
Nogen som har et godt råd?

Det lyder som min søn da han var ny.
Vi købte utallige sutter og jeg prøvede at give ham dem på alle tidspunkter af døgnet.. uden held. Prøvede til han var næsten et år, og så opgav jeg..
Nu sutter han tommeltot og gør det stadig i en alder af 4½..

Ikke så megen hjælp, men jeg ville blive ved med at prøve hvis jeg var dig..

Anmeld

19. juli 2012

Trunte87

Gigl skriver:

Det lyder som min søn da han var ny.
Vi købte utallige sutter og jeg prøvede at give ham dem på alle tidspunkter af døgnet.. uden held. Prøvede til han var næsten et år, og så opgav jeg..
Nu sutter han tommeltot og gør det stadig i en alder af 4½..

Ikke så megen hjælp, men jeg ville blive ved med at prøve hvis jeg var dig..

Okay men det er jo heller ikk fedt når hun skal i dagpleje der kan hun jo ikk sutte på flasken. Det tror jeg ikk at dagplejemoderen bliver så glad for.

Anmeld

19. juli 2012

DitteFisk

Trunte87 skriver:

Okay men det er jo heller ikk fedt når hun skal i dagpleje der kan hun jo ikk sutte på flasken. Det tror jeg ikk at dagplejemoderen bliver så glad for.

Nej hos en dagplejmor dur kun sutten. Og hvis ikke din datter vil have en sut, så ligger hun jo uden. Så vil jeg foreslå hun får sig en puttebamse eller en nusseklud.

Anmeld

19. juli 2012

MorDk

Gigl skriver:

Nej hos en dagplejmor dur kun sutten. Og hvis ikke din datter vil have en sut, så ligger hun jo uden. Så vil jeg foreslå hun får sig en puttebamse eller en nusseklud.

Ja jeg ville ikke bekymre mig så meget! Vores søn har heller aldrig vvøret FAN af sin sut. Han fravalgte den HELT da han var 10 mdr. gammel. Og det er herligt for så har man ikke den man skal vænne ham af med. Han har fået sin puttebamse istedet eller anden form for trøst, hvis han har været ked af det eller lign. Børn behøver ikke sut!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.