ÆL test på vej med posten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

357 visninger
3 svar
0 synes godt om
19. juli 2012

gædde/gitte

så nu er det spændende om jeg kan blive klog på det...??

Jeg skal i teorien ha Æl  på lørdag... en ting er jo teori en anden er praksis... skal jeg så teste i morgen+lørdag for at se om det passer eller hvordan? også ellers bare udnytte min mand på det groveste

Hvis så testen giver beregningen ret... kan jeg så regne med det hver gang eller skal jeg teste hver gang for at være sikker??

.... det er sgu en hel eksamen det her ....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2012

Miss Church

Hvis du skal have ægløsning på lørdag, synes jeg at du skal hoppe på ham nu! Jeg har læst, at der er størst chance for graviditet, hvis man sex'er 2 dage før æl. 

Hvis jeg var dig, ville jeg teste i dag, hvis du kan, og i morgen. Fra du har en positiv test, til du har æl, går der mellem 12 og 24 timer. 

Held og lykke 

Anmeld

19. juli 2012

gædde/gitte

Miss Church skriver:

Hvis du skal have ægløsning på lørdag, synes jeg at du skal hoppe på ham nu! Jeg har læst, at der er størst chance for graviditet, hvis man sex'er 2 dage før æl. 

Hvis jeg var dig, ville jeg teste i dag, hvis du kan, og i morgen. Fra du har en positiv test, til du har æl, går der mellem 12 og 24 timer. 

Held og lykke 

NÅ for søren!... tak 

det bliver manden glad for at høre ha ha ha!

det er sgu en hel videnskab.... sjovt at tænke på at da man ikke ønskede børn brugte vi både p-piller og kondomer ved svipser og var stadig væk nervøse for en smutter... og nu ønsker man børn, så finder man ud af at man skal ha en doktorgrad i mattematik og biologi

Anmeld

19. juli 2012

Miss Church

gædde skriver:

NÅ for søren!... tak 

det bliver manden glad for at høre ha ha ha!

det er sgu en hel videnskab.... sjovt at tænke på at da man ikke ønskede børn brugte vi både p-piller og kondomer ved svipser og var stadig væk nervøse for en smutter... og nu ønsker man børn, så finder man ud af at man skal ha en doktorgrad i mattematik og biologi

Haha helt enig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.