Kogt vand i flaske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.983 visninger
27 svar
0 synes godt om
19. juli 2012

LilleLene

Hvis man giver den bette afkølet kogt vand i en flaske, skal det vel stadig være de der 37 grader når de skal have det ikke ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2012

Maja_4000

Vores SP sagde at der ikke var nogen grund til at give dem vand før de selv kan drikke det af en kop .. Kun hvis der er hedebølge , og det er der jo ikke

Anmeld

19. juli 2012

LilleLene

Maja_4000 skriver:

Vores SP sagde at der ikke var nogen grund til at give dem vand før de selv kan drikke det af en kop .. Kun hvis der er hedebølge , og det er der jo ikke

Nej men det er for at finde ud af om den bette er sulten eller om han bare har ondt

han græder konstant og falder næsten kun til ro ved mit bryst eller med en sut i munden, og den bliver suttet gevaldigt på

Anmeld

19. juli 2012

Maja_4000

Nej men det er for at finde ud af om den bette er sulten eller om han bare har ondt

han græder konstant og falder næsten kun til ro ved mit bryst eller med en sut i munden, og den bliver suttet gevaldigt på

Er det luft i maven ?

Du har sikkert hørt og læst alle råd Men prøv at ligge ham på ryggen og så køre hans ben op mod kroppen , så hans knæ ligesom trykker lidt på maven .. Gav det mening ?

Det var SUPER effektivt hos os .. Caroline pruttede hver gang knæene kom op Hehe

Anmeld

19. juli 2012

LilleLene

Maja_4000 skriver:

Er det luft i maven ?

Du har sikkert hørt og læst alle råd Men prøv at ligge ham på ryggen og så køre hans ben op mod kroppen , så hans knæ ligesom trykker lidt på maven .. Gav det mening ?

Det var SUPER effektivt hos os .. Caroline pruttede hver gang knæene kom op Hehe

Hn døjer med luft, men det er mest om morgenen, og så skriger han på en helt anden måde :/ Og han kommer også af med luften nu her, så kunne ikke forstille mig at det var det :/

Anmeld

19. juli 2012

L&V

LilleLene skriver:

Hvis man giver den bette afkølet kogt vand i en flaske, skal det vel stadig være de der 37 grader når de skal have det ikke ?

Jo det ska være omkring de 40grader

Tænker lidt at han evt os ville drikke vandet fordi det er nyt osv og ik pga han er sulten, men hvis han falder fint i søvn ved dig med sutten så er han jo nok ikke tosset sulten for små bebser der er sultne plejer ik være tosset med at sove

Anmeld

19. juli 2012

LilleLene

Månsson skriver:

Jo det ska være omkring de 40grader

Tænker lidt at han evt os ville drikke vandet fordi det er nyt osv og ik pga han er sulten, men hvis han falder fint i søvn ved dig med sutten så er han jo nok ikke tosset sulten for små bebser der er sultne plejer ik være tosset med at sove

Han vil ikke sove :/

igår sov han højest 2 timer fra kl 8-21 ca.

og han vågnede kl 8 her i morges og hn har ikke sovet endnu, og har prøvet at give ham noget at spise, sidde og vugge med ham, gå rundt med ham, synge for ham og har prøvet med barnevogene også :/

Anmeld

19. juli 2012

L&V

LilleLene skriver:

Han vil ikke sove :/

igår sov han højest 2 timer fra kl 8-21 ca.

og han vågnede kl 8 her i morges og hn har ikke sovet endnu, og har prøvet at give ham noget at spise, sidde og vugge med ham, gå rundt med ham, synge for ham og har prøvet med barnevogene også :/

Hvor gammel er han.. Hva hvis du ligger ham til noget oftere?

Anmeld

19. juli 2012

LilleLene

Månsson skriver:

Hvor gammel er han.. Hva hvis du ligger ham til noget oftere?

han er 6 uger, han bliver lagt til lidt forskelligt men ofte hver 2-3 time :/ og skulle han ligge der oftere vile mine bryster falde af tror jeg

Anmeld

19. juli 2012

L&V

LilleLene skriver:

han er 6 uger, han bliver lagt til lidt forskelligt men ofte hver 2-3 time :/ og skulle han ligge der oftere vile mine bryster falde af tror jeg

He he det kan jo os ha sine fordele Tænke bare at hvis det er sult så er der jo ingen næring i vand også er du jo ikke kommet videre så enten ville jeg amme mere for en periode for at se om det er det eller prøve mme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.