Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej Min lille Bumbum har fået arp i panden Hvordan får jeg det væk, for kan jo ikke vaske ham med shampoo i panden, når olien skal vaskes af ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg har brugt vaseline
bare smør bette ind i vaseline også red med en tæt kam efter det har sidder i et stykke tid, også vask bagetfer
Du ka også bruge en blød tandbørste, til at nuller det væk med! Og ellers så nus og masseger det, når i sidder og putter, det forbygger også! Vh stine
LilleLene skriver: Hej Min lille Bumbum har fået arp i panden Hvordan får jeg det væk, for kan jo ikke vaske ham med shampoo i panden, når olien skal vaskes af ?
Brugte en gang balsam og en tættekam. Så røg det af
emsaroto skriver: Jeg har brugt vaseline bare smør bette ind i vaseline også red med en tæt kam efter det har sidder i et stykke tid, også vask bagetfer
iiih tak
StineW79 skriver: Du ka også bruge en blød tandbørste, til at nuller det væk med! Og ellers så nus og masseger det, når i sidder og putter, det forbygger også! Vh stine
okay tak
Lullaby skriver: Brugte en gang balsam og en tættekam. Så røg det af
oky tak for rådet
LouiseRH skriver: Babyolie i håret et par timer inden badet og så bruge en tandbørste til at få det væk lige inden badet, det har gjort underværker her! Self. skal det gentages et par gange hver 2-3. dag Og vupti, der gik en uge og så var vi arp fri
Babyolie i håret et par timer inden badet og så bruge en tandbørste til at få det væk lige inden badet, det har gjort underværker her! Self. skal det gentages et par gange hver 2-3. dag Og vupti, der gik en uge og så var vi arp fri
okay når det er i panden ?
LilleLene skriver: okay når det er i panden ?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128