Hund fundet i fuglebjerg: mangler du eller nogle sin hund.?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

784 visninger
5 svar
0 synes godt om
19. juli 2012

Isabella_mor

Jeg vil bare lige dele denne hvis der nu er nogen der kunne hjælpe med at få hunden hjem til sine ejere.  

håber den kommer hjem så den ikke skal aflives 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2012

Nettemor

Isabella_mor skriver:

Jeg vil bare lige dele denne hvis der nu er nogen der kunne hjælpe med at få hunden hjem til sine ejere.  

håber den kommer hjem så den ikke skal aflives 

Numsesparker ledte efter sådan en hund tidligere.. Men ved ikke om det er i nærheden af der? (sjællandsk geografi siger mig intet )

Anmeld

19. juli 2012

Isabella_mor

Nettemor skriver:

Numsesparker ledte efter sådan en hund tidligere.. Men ved ikke om det er i nærheden af der? (sjællandsk geografi siger mig intet )

jeg har lige skrevet i hendes tråd.. ej jeg håber det er skipper så 

Anmeld

19. juli 2012

ano14316

Isabella_mor skriver:

jeg har lige skrevet i hendes tråd.. ej jeg håber det er skipper så 

Hej

mange tak..

Men skipper er fundet, 3 døgn var han væk, før en dame synes hendes katte pludselig spiste utroligt meget.

Der har altid været kattelem der hvor han bor, og min hund har altid brugt den, men han har aldrig gjort det, men han har åbenbart luret tricket af, så han gik igennem hendes kattelem, og spiste hendes kattes mad.

Anmeld

19. juli 2012

Isabella_mor

ano14316 skriver:

Hej

mange tak..

Men skipper er fundet, 3 døgn var han væk, før en dame synes hendes katte pludselig spiste utroligt meget.

Der har altid været kattelem der hvor han bor, og min hund har altid brugt den, men han har aldrig gjort det, men han har åbenbart luret tricket af, så han gik igennem hendes kattelem, og spiste hendes kattes mad.

okay det var godt at han er blevet fundet

Anmeld

19. juli 2012

MortilElias2010

ano14316 skriver:

Hej

mange tak..

Snedig fætter!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.