Smerter efter ægløsning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

647 visninger
5 svar
0 synes godt om
18. juli 2012

Anonym trådstarter

Havde ægløsning med sikkerhed(tests) i søndags, og siden i går aftes har jeg haft frygtelig ondt i maven. Som om, mens var kraftigt på vej. Oppustethed og så bare ondt.. Hvad sker der lige?

Nogen gode råd eller erfaringer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2012

Anonym trådstarter

.. Og jeg ved godt at det formentlig ikke er et æg der har sat sig fast, Men det her gør fandeme nas!

Anmeld

18. juli 2012

Line8700

Efter jeg stoppede med min p-piller, oplevede jeg også meget smerte, vil jeg faktisk sige, omkring ÆL. Og lige før mens. Tror det er helt normalt. og det var også derfor jeg fik p-piller i en rimelig tidlig alder, da jeg havde meget ondt før, og under mens.

Men da jeg blev gravid, synes jeg nu ikke at der var det vilde og ligge mærke til. Følte bare hele tiden at jeg fik min mens. Men den kom jo så heldigvis ikke.

Anmeld

19. juli 2012

Mutti2

Anonym skriver:

Havde ægløsning med sikkerhed(tests) i søndags, og siden i går aftes har jeg haft frygtelig ondt i maven. Som om, mens var kraftigt på vej. Oppustethed og så bare ondt.. Hvad sker der lige?

Nogen gode råd eller erfaringer?

Sådan har jeg det også efter ÆL. Har det samme lige nu.

Smerter som mens, øget udflåd og luft i maven så det basker

Sådan har det været hver eneste gang siden jeg fødte for 4 1/2 år siden

Så jeg tror det er ganske normalt. Er det for nyligt du er stoppet på p-piller el. Lign?

Knus

Anmeld

19. juli 2012

Anonym trådstarter

Milla-Victoria's mor skriver:

Sådan har jeg det også efter ÆL. Har det samme lige nu.

Smerter som mens, øget udflåd og luft i maven så det basker

Sådan har det været hver eneste gang siden jeg fødte for 4 1/2 år siden

Så jeg tror det er ganske normalt. Er det for nyligt du er stoppet på p-piller el. Lign?

Knus

Det er 10 måneder siden og har sgu ikke haft det sådan her før..

Anmeld

19. juli 2012

Solstrålebørn

Efter jeg har fået børn, gør det herre nas når jeg har æl... Kan faktisk kun ligge på sofaen den første dag... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.