Selskabskjole str. 80 søges..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
473 visninger
8 svar
0 synes godt om
18. juli 2012

Laura.

Jeg skal til bryllup om et par uger og søger derfor en fin selskabskjole til min datter.
Min egen kjole er mørk lilla, så derfor søger jeg en i lyslilla i str. 80 til min datter..
Hvis der er nogen deride der har en fin kjole de vil vise mig, så skriv endelig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2012

Christina.78

Laura. skriver:

Jeg skal til bryllup om et par uger og søger derfor en fin selskabskjole til min datter.
Min egen kjole er mørk lilla, så derfor søger jeg en i lyslilla i str. 80 til min datter..
Hvis der er nogen deride der har en fin kjole de vil vise mig, så skriv endelig..

Hmm..ærgeligt det skulle være 80 for havde ellers disse 2 i 92

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. juli 2012

Pigent

Har ikke selv nogen til slag, men har fundet en hos Name it som jeg synes er sød

http://nameit.dk/name-it/dresses/MINIHELNASSTRAPDRESS/13075378,da_DK,pd.html?dwvar_13075378_colorPattern=13075378_FUDGE&dwvar_13075378_size=80&forceScope=

Anmeld

20. juli 2012

bøgelund

Laura. skriver:

Tror jeg har en lilla i 86. Jeg er på ferie nu, men vil gerne tage billeder når je kommer hjem på mandag, hvis du er interesseret? 

Anmeld

20. juli 2012

Laura.

Christina.78 skriver:

Hmm..ærgeligt det skulle være 80 for havde ellers disse 2 i 92

Hvor er de bare fine.. Jeg fandt en kjole på internettet, og så må vi se om den dukker op. Men tak for dit svar.

Anmeld

20. juli 2012

Laura.

Barnepigen skriver:

Har ikke selv nogen til slag, men har fundet en hos Name it som jeg synes er sød

http://nameit.dk/name-it/dresses/MINIHELNASSTRAPDRESS/13075378,da_DK,pd.html?dwvar_13075378_colorPattern=13075378_FUDGE&dwvar_13075378_size=80&forceScope=

orv ja.. den er da helt vildt fin.. "Desværre", så har jeg allerede bestilt en på internettet.. så må vi se om den dukker op.. men det er ikke nemt at finde fine selskabskjoler til så små piger da.. Men tak for dit svar

Anmeld

20. juli 2012

Laura.

bøgelund skriver:

Tror jeg har en lilla i 86. Jeg er på ferie nu, men vil gerne tage billeder når je kommer hjem på mandag, hvis du er interesseret? 

Det er meget pænt af dig.. jeg har fundet og bestilt en kjole på internettet, så jeg har fundet en løsning. Du skal ellers have mange tak for din hjælp !

Anmeld

22. juli 2012

Pigent

Laura. skriver:

orv ja.. den er da helt vildt fin.. "Desværre", så har jeg allerede bestilt en på internettet.. så må vi se om den dukker op.. men det er ikke nemt at finde fine selskabskjoler til så små piger da.. Men tak for dit svar

Må vi se den du har bestilt ? 

Anmeld

28. juli 2012

Laura.

Barnepigen skriver:

Må vi se den du har bestilt ? 

Undskyld det sene svar - er lige kommet hjem fra ferie.

Her er kjolen som jeg bestilte:
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.