Amme-BH til store bryster - hjælp søges :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.712 visninger
21 svar
0 synes godt om
18. juli 2012

AnnaB.

Hej.

Jeg har virkelig brug for en (flere) amme-bh'er, der virkelig holder mine bryster på plads, mens jeg ammer! Jeg har det man kan kalde "store, bløde bryster", og synes, det er super irriterende, at jeg er nødt til at bruge begge hænder, når jeg ammer, fordi den ene hånd holder baby, og den anden hånd støtter brystet. Min søn er fra 1. juli, så jeg bliver sikkert også bedre til at styre dem (brysterne) med tiden, men ku' jeg finde en bh med god støtte, ville det være fantastisk.

Så: kan du anbefale en amme-bh, der både støtter brystet, når det er pakket ind i bh'en, og når jeg ammer?

På forhånd tak for hjælpen, Anna

Viggo

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2012

Missq4

kigger lige med

Anmeld

18. juli 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Nu ved jeg ikke, hvilken størrelse, du er, men jeg har ganske store bryster (k-skål) og nu efter 5 mdr er jeg stadig ikke helt god til at amme uden at holde i brystet.
Jeg har en amme bh, der giver mere støtte, end den jeg har nu, men desværre er den for lille (J-skål).
Hvis du er interesseret, vil jeg gerne sælge den. Den er kun blevet brugt få gange.
Min mor købte den fra en butik i Århus. Jeg kan finde ud af, hvad den hedder, hvis du er interesseret

Anmeld

18. juli 2012

Kamulla

Hvad str??? har en dyr en liggene som jeg ikke fik brugt... den er så uden bøjle, men flot

Anmeld

18. juli 2012

Momster89

Change har nogle rigtig gode nogle. 

Var selv en j sidst, og havde ikke brug for at holde brystet.

Anmeld

18. juli 2012

AnnaB.

Solveig89 skriver:

Change har nogle rigtig gode nogle. 

Var selv en j sidst, og havde ikke brug for at holde brystet.

Ok, jeg smutter i Change og kigger - tak

Anmeld

18. juli 2012

emsaroto

Jeg fandt en som jeg var super glad for i selve babysam. 

Anmeld

18. juli 2012

AnnaB.

Kamulla skriver:

Hvad str??? har en dyr en liggene som jeg ikke fik brugt... den er så uden bøjle, men flot

Jeg har ikke helt styr på størrelsen endnu, så jeg tør ikke rigtig købe, uden at have prøvet først.

Men tak for tilbuddet

Anmeld

18. juli 2012

AnnaB.

PT skriver:

Nu ved jeg ikke, hvilken størrelse, du er, men jeg har ganske store bryster (k-skål) og nu efter 5 mdr er jeg stadig ikke helt god til at amme uden at holde i brystet.
Jeg har en amme bh, der giver mere støtte, end den jeg har nu, men desværre er den for lille (J-skål).
Hvis du er interesseret, vil jeg gerne sælge den. Den er kun blevet brugt få gange.
Min mor købte den fra en butik i Århus. Jeg kan finde ud af, hvad den hedder, hvis du er interesseret

Jeg har ikke helt styr på størrelsen endnu, så jeg tør ikke rigtig købe, uden at have prøvet først. Men jeg tvivler på, at jeg er helt oppe i en j. G, eller H måske.. tror jeg, men må lige prøve mig lidt frem.

Men tak for tilbuddet

Anmeld

18. juli 2012

AnnaB.

emsaroto skriver:

Jeg fandt en som jeg var super glad for i selve babysam. 

Ok, det er selvflgelig også en mulighed. Jeg smutter forbi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.