ingen mens efter p pille stop

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.223 visninger
6 svar
0 synes godt om
18. juli 2012

Anonym trådstarter

hmmm jeg stoppede med mine p piller i maj, fik min mens 7 maj, og har så ikke set den siden....

jeg har taget en test i juni og juli begge negativ... jeg har det underligt i kroppen, kvalme, træt ligesom sidst jeg var gravid

ved ikke rigtig hvad jeg skal gøre..... var ved lægen for en måned siden, men der fik jeg at vide jeg skulle ringe hvis den ikke kom i fredags. det gjore den så ikke ringede mandag og få så at vide de har ferie i 3 uger...

nogen gode råd? andre der har prøvet det??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2012

AJbaby

Halløj,

Stoppede selv med p-piller i dec sidste år, og fik først min 1. Rigtige mens i juni måned, så det kan sagtens gå lang tid..

Jeg har dog ikke tidligere været gravid..!

Men kroppen og tanker om graviditet kan sagtens forårsage diverse symptomer, selvom der ikke er gevinst!

For dig!

Anmeld

19. juli 2012

Anonym trådstarter

AJbaby skriver:

Halløj,

Stoppede selv med p-piller i dec sidste år, og fik først min 1. Rigtige mens i juni måned, så det kan sagtens gå lang tid..

Jeg har dog ikke tidligere været gravid..!

Men kroppen og tanker om graviditet kan sagtens forårsage diverse symptomer, selvom der ikke er gevinst!

For dig!

vil sige jeg også tager det stille og roligt, synes bare det var mærkeligt, nu hvor den kom med det samme sidst jeg stoppede med p piller...

men tænker ikke så meget over at blive gravid endnu... men håber da jeg bliver gravid inden oktober..

Anmeld

19. juli 2012

Holbæktrunten

Anonym skriver:

hmmm jeg stoppede med mine p piller i maj, fik min mens 7 maj, og har så ikke set den siden....

jeg har taget en test i juni og juli begge negativ... jeg har det underligt i kroppen, kvalme, træt ligesom sidst jeg var gravid

ved ikke rigtig hvad jeg skal gøre..... var ved lægen for en måned siden, men der fik jeg at vide jeg skulle ringe hvis den ikke kom i fredags. det gjore den så ikke ringede mandag og få så at vide de har ferie i 3 uger...

nogen gode råd? andre der har prøvet det??

Fik heller ikke mens efter p-pillestop - og tstede først positiv efter næsten 60 dage

Havde det også mærkeligt i kroppen, og følte hele tiden mens var på vej - men nope, det var bare min søn der havde travlt med at komme frem i verden

Gå ud fra at du er gravid og lev efter det - køb en ekstra test.... Og ellers så ring til vikarierende læge

Anmeld

19. juli 2012

Anonym trådstarter

Holbæktrunten skriver:

Fik heller ikke mens efter p-pillestop - og tstede først positiv efter næsten 60 dage

Havde det også mærkeligt i kroppen, og følte hele tiden mens var på vej - men nope, det var bare min søn der havde travlt med at komme frem i verden

Gå ud fra at du er gravid og lev efter det - køb en ekstra test.... Og ellers så ring til vikarierende læge

har lige teste i dag igen og den er negativ.... hmmmm

jeg lever som om jeg er gravid, vi rejser snart på ferie og så tror jeg bare jeg kontakter min egen læge når jeg kommer hjem igen, han er bare så grundig og god at snakke med, er bange for læger nemlig.

men mange tak for svar....

Anmeld

19. juli 2012

...,

Det lyder nu meget normalt efter stop på p-piller, der har været omkring 2 1/2 mdr i mellem mine mens. Siden jeg stoppede på p-piller i januar:0) min mens er først ved at være nogenlunde normal nu, din krop skal jo lige finde sig selv igen:0)

Anmeld

19. juli 2012

Sara.

Når man stopper med p-piller skal ens krop lige vende sig til det.... og det betyder menstruationen godt kan være lidt uregelmæssig og gå noget tid i mellem.

Jeg stoppede selv med prævention i april 09, og nåede ikke at få menstruation før jeg fik en positiv graviditetstest sidst i juli 09.

Når dine test viser negativ ville jeg gå ud fra at du ikke er gravid, men at din krop skal vende sig til at være uden p-piller.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.