måtte sige farvel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

660 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. juli 2012

Kay

ja... har måtte sige farvel til min ellers rimlig trofaste partner igennem 1½ år... en del af vores lille familie... min elskede fiat punto  

en fantastisk dejlig bil... som jeg altid vil savne... den første bil jeg har ejet (sammen med min mand)...

men... det var på tide med en nyere bil... en med mere plads... en skoda fabia combi, som er budt velkommen i vores familie...

er sikker på vi nok skal blive glade for combi... men vil nu alligevel savne min lille søde punto... og håber den får et langt og lykkeligt liv med en ny ejer...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2012

Ditte-3

Sender lige en krammer og er sikker på i nok skal blive glade for jeres nye melem a familien s

Anmeld

18. juli 2012

Camillos

Kay skriver:

ja... har måtte sige farvel til min ellers rimlig trofaste partner igennem 1½ år... en del af vores lille familie... min elskede fiat punto  

en fantastisk dejlig bil... som jeg altid vil savne... den første bil jeg har ejet (sammen med min mand)...

men... det var på tide med en nyere bil... en med mere plads... en skoda fabia combi, som er budt velkommen i vores familie...

er sikker på vi nok skal blive glade for combi... men vil nu alligevel savne min lille søde punto... og håber den får et langt og lykkeligt liv med en ny ejer...

det hårdt at sige farvel til den trofaste følgesvend. 

Anmeld

18. juli 2012

Kay

Ditte-3 skriver:

Sender lige en krammer og er sikker på i nok skal blive glade for jeres nye melem a familien s

det er jeg helt sikkert også... især når den lille kommer

Anmeld

18. juli 2012

Kay

Camillos skriver:

det hårdt at sige farvel til den trofaste følgesvend. 

det er det i altfald...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.