Hvornår begynder de at smile?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2012

Lauras mor

Babymor2010 skriver:

Det skal nok komme - det er så sødt når de begynder at smile 

Min datter smiler lidt i søvne - bliver så rørt hver gang jeg ser dét

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2012

Carl-Emil's mor

LouiseBP skriver:

Hvornår begyndte jeres babyer at smile bevidst tilbage til jer?

Min datter er 1 måned og 8 dage gammel, hun smiler i søvne og når hun er mæt og tilfreds, men hun smiler ikke til mig endnu, så vil bare høre, hvornår jeg måske kan forvente, hun begynder  Ved godt at alle børn ikke er ens

Carl-Emil var godt 4 uger gammel da han begyndte på det

men han smiler så også altid ligegyldigt hvad - selv da han blev undersøgt og trykket på i hans lyskebrok sagde han kun lige "hmm" så lægen havde briller og stak i et kæmpe smil til ham

så tror bare at han er født som happy-face

Anmeld

26. august 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Alberte har smilet bevist siden hun var 5 uger gammel. Nu er hun 7 uger gammel og flækker af grim, når vi leger. Helt fantastisk! Vh stine

Anmeld

26. august 2012

Ditte-3

Min dreng begynde i går at smile bevest og havde rigtig øjnkontakt imens han smiler i dag næsten hele tiden når man snakker og kikker på ham s

Anmeld

26. august 2012

Nattøs

hun begyndte i denne uge så 4 uger gammel (en månede)  det er bare så dejligt, hun har stadigvæk sine refleks smil, men man kan tydelig se forskel på dem. hun er lige blevet fem uger i dag.

Anmeld

26. august 2012

Lauras mor

Carl-Emil var godt 4 uger gammel da han begyndte på det

men han smiler så også altid ligegyldigt hvad - selv da han blev undersøgt og trykket på i hans lyskebrok sagde han kun lige "hmm" så lægen havde briller og stak i et kæmpe smil til ham

så tror bare at han er født som happy-face

Okay, da rart hvis han er så glad, at han smiler til alt (: Laura begyndte at smile bevidst til mig lidt efter 6 uger (:

Anmeld

26. august 2012

Lauras mor

StineW79 skriver:

Alberte har smilet bevist siden hun var 5 uger gammel. Nu er hun 7 uger gammel og flækker af grim, når vi leger. Helt fantastisk! Vh stine

Dejligt!

Laura begyndte at smile bevidst til mig da hun var omkring de 6 uger (: Og hun er også begyndt at grine meget (:

Anmeld

26. august 2012

Lauras mor

Ditte-3 skriver:

Min dreng begynde i går at smile bevest og havde rigtig øjnkontakt imens han smiler i dag næsten hele tiden når man snakker og kikker på ham s

Det kender jeg godt, og er rigtig rart  Her smiler Laura hver gang man smiler til hende

Anmeld

26. august 2012

Lauras mor

Nattøs skriver:

hun begyndte i denne uge så 4 uger gammel (en månede)  det er bare så dejligt, hun har stadigvæk sine refleks smil, men man kan tydelig se forskel på dem. hun er lige blevet fem uger i dag.

Det er dejligt, når de begynder at smile til én

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.