Falsk positiv test?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

519 visninger
2 svar
0 synes godt om
18. juli 2012

Benne1812

Hej alle jer som har testet positivt Jeg har lige et spørgsmål, som jeg håber nogen kan svare på. Men er der nogen af jer som har oplevet at teste positivt og så alligevel få sit lort som normalt og at testen så var forkert? Jeg testede selv positivt igår med både dem fra Netto og en clear Blue som alle var helt 'enige' :-) Men jeg tør ikke rigtig håbe på noget før jeg har været ved lægen. Jeg skulle få min mens på fredag-lørdag og min sidste mens var den 21 juni - er det så for tidligt at sige om jeg er gravid?? 

HJÆÆLP  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2012

Miin'Baby'Mus

Benne1812 skriver:

Hej alle jer som har testet positivt Jeg har lige et spørgsmål, som jeg håber nogen kan svare på. Men er der nogen af jer som har oplevet at teste positivt og så alligevel få sit lort som normalt og at testen så var forkert? Jeg testede selv positivt igår med både dem fra Netto og en clear Blue som alle var helt 'enige' :-) Men jeg tør ikke rigtig håbe på noget før jeg har været ved lægen. Jeg skulle få min mens på fredag-lørdag og min sidste mens var den 21 juni - er det så for tidligt at sige om jeg er gravid?? 

HJÆÆLP  

Jeg testede også positivt på nogle forskellige mærker, så ringede jeg til min læge for at få det bekræftet - men det ville hun ikke. Hun havde aldrig haft en inde der havde haft en positiv hjemmetest for derefter at have en negativ test oppe ved lægen, så den var god nok.

Syntes det var mærkeligt, havde ligesom dig hørt om andre der har haft en falsk positiv test, men nej nej...

Og den var god nok, har lige været til scanning og der er skam en lille baby hehe  

Og nej det er ikke for tidligt at sige om du er gravid, nogen tester hurtigt, andre tester til tiden imens nogen tester langsomt. Jeg kunne selv først teste positivt en dag før forventet mens 

Anmeld

18. juli 2012

Mutti2B

Ja, det har jeg et par gange. Derfor tester jeg aldrig før tid nu. Det er ikke testen der har været noget galt med, men graviditeten der ikke har fået sat sig ordenligt fast og så er endt som en bio altså mens.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.