Hvor meget...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

388 visninger
7 svar
0 synes godt om
18. juli 2012

Anonym trådstarter

Jeg gik lige og troede jeg var gravid, og er nu ved at blive i tvivl  Jeg er ikke så langt henne, dvs. jeg er kun gået 5-6 dage over tid, men havde virkelig fornemmelse af at være gravid. jeg har testet og den var MEGET som i VIRKELIG MEGET svag positiv, men skulle virkelig have lasersyn for at se det (så ved ikke om jeg bare fik overbevist mig selv om at nu er du gravid)

Nu er det så PIS¤%&/** belastende at jeg her til morgen begynde at bløde, der er kun kommet meget lidt?! Hvis nu det ikke bløder mere end den lille klat, kan jeg så stadig være gravid?

Mit spørgsmål er så til dem der har prøvet at bløde og stadig være gravid; hvor meget bløde i, og stadig var gravid?

Øv øv det er lissom at få et kæmpe kølleslag lige midt i ansigtet! Men der er jo ikke handet for end at komme op på hesten igen.

Absolut forvirret!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2012

Kay

er ked af at sige det men jeg kan ikke se en streg...

er den test fra i dag eller fra den dag du tog den første??

Anmeld

18. juli 2012

Anonym trådstarter

Kay skriver:

er ked af at sige det men jeg kan ikke se en streg...

er den test fra i dag eller fra den dag du tog den første??

Nej kunne godt se at der ikke var så meget at se på de billeder, jeg tror desværre også bare at min krop laver gæk med mig!

Anmeld

18. juli 2012

Sara.

JEg kan desværre kun se en enkelt streg.(men er på mobil så billedet er ikke så stort).

Jeg har ikke selv prøvet det, men har hørt om andre der blødtd i starten af deres graviditet... jeg krydser fingre for at den er der!!
MAnge kram

Anmeld

18. juli 2012

Kay

Anonym skriver:

Nej kunne godt se at der ikke var så meget at se på de billeder, jeg tror desværre også bare at min krop laver gæk med mig!

jeg har selv stået med en test jeg troede var en svag streg på... men det var en skygge streg... det vil sige man kan se stregen men der er ik farve i den... og det er ik sjovt... for man når lige at blive så glad... og så er der ik noget alligevel

Anmeld

18. juli 2012

Sara.

JEg kan desværre kun se en enkelt streg.(men er på mobil så billedet er ikke så stort).

Jeg har ikke selv prøvet det, men har hørt om andre der blødtd i starten af deres graviditet... jeg krydser fingre for at den er der!!
MAnge kram

Anmeld

18. juli 2012

1Wish

Jeg kan godt se noget på billede 2, men meeeget svag. 

Jeg har selv prøvet at stå med sådan en test, hvor jeg var 3 dage over tid og begyndte lidt at tro på det. Men (ikk for at skuffe dig)  tror at man kan forskyde sin mens hvis man virkelig håber/tror på en graviditet  og jeg skilte også testen ad, hvilket jo ikke er meningen man skal, for hvis man ikke kan se streg 2 igennem "glasset" så tror jeg ikk rigtig på den næsten usynlige streg indenunder. Desværre 

Håber selvfølgelig for dig at den er go nok alligevel 

Anmeld

18. juli 2012

SS82

Øv øv øv jeg kan desværre hellerikke se en streg 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.