Undren over test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

821 visninger
12 svar
0 synes godt om
18. juli 2012

Anonym trådstarter

Hvorfor ser ÆL test sådan her ud, 4 dage inden mens?? 

Jeg HAR haft positiv test omkring ÆL tidspunktet den 6-7 juli - Havde en test tilbage fandt jeg ud af, og ved ikk rigtig hvorfor jeg tog den.. (testoman) og nu undrer jeg mig.. 

Nogen der har prøvet noget lign.? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2012

KarinaA

altså, man kan jo tisse en æl test posetiv hvis man er gravid, det kunne jeg.. 

men den er godt nok meget posetiv den her hvis der er 4 dage til mens  

enten har du regnet forkert med din mens, og så er du måske gravid..

eller også kan der være en fejl på den her test .. 

Anmeld

18. juli 2012

Miss Church

Hmm måske gravid? Jeg ved det ikke, men hvis jeg var dig, tror jeg da lige at jeg ville tisse på en pind mere

Anmeld

18. juli 2012

SS82

Jeg har prøvet det samme. Havde teste positiv ved æl vi havde sex på det tidspunkt og da der var gået noget tid prøvede jeg at teste med en æl test igen da jeg havde hørt man kunne teste positiv på dem ved graviditet. Og vupti jeg stodcmed det samme resultat som dig og jeg var jublende lykkelig troede jo jeg så var gravid. Men mens kom et par dage efter kæmpe skuffelse og jeg mistede troen på de der æl test. Synes jeg blev forvirret over dem når jeg kunne teste positiv på dem 2 gange på en cyklus. Men håber da at heldet er med dig 

Anmeld

18. juli 2012

Anonym trådstarter

KarinaA skriver:

altså, man kan jo tisse en æl test posetiv hvis man er gravid, det kunne jeg.. 

men den er godt nok meget posetiv den her hvis der er 4 dage til mens  

enten har du regnet forkert med din mens, og så er du måske gravid..

eller også kan der være en fejl på den her test .. 

Ja, det har jeg læst noget om.. har bare lovet mig selv ikke at teste g-test inden jeg evt. går over tid, for er så træt af at blive skuffet!!

Altså jeg plejer at få min mens d. 22 i mdr, så det burde (helst ikke) være her på søndag men håber da jeg er ligeså heldig som dig 

Anmeld

18. juli 2012

KarinaA

Anonym skriver:

Ja, det har jeg læst noget om.. har bare lovet mig selv ikke at teste g-test inden jeg evt. går over tid, for er så træt af at blive skuffet!!

Altså jeg plejer at få min mens d. 22 i mdr, så det burde (helst ikke) være her på søndag men håber da jeg er ligeså heldig som dig 

hvad så baremed en æl test mere ? hehe

ej kan godt forstå du vil vente .. me så må du lige give opdate på mandag 

Anmeld

18. juli 2012

Anonym trådstarter

Slott skriver:

Jeg har prøvet det samme. Havde teste positiv ved æl vi havde sex på det tidspunkt og da der var gået noget tid prøvede jeg at teste med en æl test igen da jeg havde hørt man kunne teste positiv på dem ved graviditet. Og vupti jeg stodcmed det samme resultat som dig og jeg var jublende lykkelig troede jo jeg så var gravid. Men mens kom et par dage efter kæmpe skuffelse og jeg mistede troen på de der æl test. Synes jeg blev forvirret over dem når jeg kunne teste positiv på dem 2 gange på en cyklus. Men håber da at heldet er med dig 

Øv  Det er da noget underligt noget at de slår ud over ingenting så ... For man får da et lille håb et eller andet sted.

Tak 

Anmeld

18. juli 2012

SS82

Anonym skriver:

Øv  Det er da noget underligt noget at de slår ud over ingenting så ... For man får da et lille håb et eller andet sted.

Tak 

Ja det gør man bestemt  

Anmeld

18. juli 2012

Anonym trådstarter

Miss Church skriver:

Hmm måske gravid? Jeg ved det ikke, men hvis jeg var dig, tror jeg da lige at jeg ville tisse på en pind mere

Ihh jeg håber godt nok  Men tør slet ikk tro på det. Synes bare det er vildt mærkeligt at den blir sådan der. Ja, måske prøve én til.. hehe 

Anmeld

18. juli 2012

Miss Church

Anonym skriver:

Ihh jeg håber godt nok  Men tør slet ikk tro på det. Synes bare det er vildt mærkeligt at den blir sådan der. Ja, måske prøve én til.. hehe 

Held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.